סלקום TV מנסה למשוך לקוחות: מוסיפה ערוצי לייף סטייל ללא תוספת מחיר

סלקום TV מנסה למשוך לקוחות: מוסיפה ערוצי לייף סטייל ללא תוספת מחיר

הערוצים משודרים באיכות FullHD ובעברית

אחרי המהלך המשמעותי שעשתה סלקום TV לפני כמה חודשים, כאשר הוסיפה ערוצי ספורט חינם ובתשלום, היום היא הוסיפה לחבילה שלושה ערוצי לייף סטייל – מבלי לייקר את החבילה שמחירה כ-100 שקל בחודש. מדובר בערוצים Food Network, travel channel ו-Fine Living מבית חברת הפקת התוכן האמריקנית סקריפס (Scripps). הערוצים משודרים באיכות FullHD ובעברית, וכוללים תוכניות בישול, עיצוב הבית, עיצוב אופנה, טיולים וכדומה.

נכון לסוף הרבעון השלישי, הצטרפו לסלקום TV כבר 87,000 מנויים – כאשר מתוכם הצטרפו 12,000 ברבעון אחד. מדובר בקצב גיוס מרשים, אך האתגר של סלקום הוא לספק לאותם מנויים מוצר מעולה ועשיר שיוכל באמת להוות תחרות להוט ול-yes. המחיר שמציעה סלקום הוא מחיר אטרקטיבי מאוד – כ-100 שקל לחבילה שמבוססת על ערוצי הברודקאסט (ערוץ 2, 10, 1, 33, 9 ו-23) ועל ערוצי VOD שבהם יש סדרות, סרטים, ספורט, הופעות חיות ותחנות רדיו.

גם הטריפל של סלקום זול בהרבה מהטריפל של המתחרה הוט – 150 שקל לחודש עבור טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי.

האם תוספת של ערוצי לייף סטייל היא שתעשה את ההבדל עבור המתלבטים אם להתחבר לסלקום TV? לא בטוח, משום שהחסמים העיקריים עד לא מזמן היו מיעוט ערוצי ספורט ותוכן מוגבל לילדים – ולמעשה סלקום כבר פתרה חלק מהבעיה בעת הוספתם של ערוצי הספורט. קשה להניח שדווקא ערוצי לייף סטייל הם שחסרו ללקוחות פוטנציאליים, אך עם זאת, אין ספק שמבחינת נראות, החבילה עושה רושם עשיר יותר כאשר היא מציעה גם מגוון ערוצי לייף סטייל.

התוכניות בערוצים הללו מציעות בדרך כלל פורמטים יחסית דומים לאלו שאנחנו מכירים גם בערוצים 2 ו-10, כמו תחרויות בישול או שפים שמטיילים בעולם. צופים שאוהבים לצפות בערוץ 10 בתוכנית "המסע של אהרוני וגידי", למשל, ירגישו בבית בערוצים החדשים. כך למשל, בין התוכניות: "פול הלייווד – אופים בעיר", שבה יוצא הקונדיטור הבריטי פול הוליווד למסע תגליות בעולם, או "החיים באי", שבה סוכני נדל"ן מגשימים חלומות למשפחות רגילות ועוזרות להן למצוא בתים באיים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות