איך לבחור קייטרינג בשרי?

איך לבחור קייטרינג בשרי?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

קייטרינג הוא פתרון פופולרי עבור אירועים בפורמטים שונים, כולל אירוע בבית, כפי שקורה בחודשים האחרונים לא מעט. רבים מעדיפים קייטרינג בשרי מסיבות שונות, החל מאופי האירוע ועד אופי האורחים.

קייטרינג בשרי מתאים לכל סוג של אירוע, בין אם מדובר באירוע אינטימי של משתתפים ספורים ובין אם מדובר באירוע גדול יותר. מגוון סוגי הבשרים שמוגשים בקייטרינג כזה מאפשר בדרך כלל לקלוע לטעמם של רוב האורחים. המגוון יכול לכלול סטייק אנטריקוט, צלעות, פרגיות, קבב, אסאדו… הרבה מאוד סוגי מנות בסגנונות שונים.

עם זאת, כמובן חשוב לתת מענה גם לאורחים צמחוניים, ותמיד מומלץ לוודא מול חברת הקייטרינג שגם כאשר ההזמנה היא עבור קייטרינג בשרי, יהיו מנות צמחוניות שיאפשרו לתת מענה טעים ומשביע לכל האורחים, ללא יוצא מן הכלל. בדרך כלל, קייטרינג בשרי שמכבד את עצמו יציע אפילו מנות טבעוניות.

 

קייטרינג בשרי – לאילו אירועים יכול להתאים?

קייטרינג בשרי יכול כאמור להתאים לכל אירוע – אירוע גדול או קטן, אירוע בחורף או בקיץ, אירוע בצהריים או בערב, אירוע בימי השבוע או ביום שישי…

כמובן, זה גם פתרון מצוין למי שמחפש קייטרינג לחתונה. באירוע כזה, שהוא אירוע משמעותי שבו חשוב לנו להשאיר רושם טוב על האורחים, טווח המנות הבשריות בדרך כלל גדול, מגוון וכולל כמה וכמה סגנונות וסוגי בשר, אשר להם מתאימים מגוון סוגי תוספות וסלטים.

כמובן, המצב אינו שונה הרבה גם באירועים כמו בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, אירועי חברה, שבת חתן, אירוח ביתי, ועוד. למעשה, רוב החברות מאפשרות להזמין קייטרינג בשרי לכל אירוע בכל היקף או סגנון.

בתקופה האחרונה יש לא מעט אנשים שמקיימים אירועים ביתיים. במקרים אלה, כאשר מזמינים שירותי קייטרינג לבית הביתה, אין ספק שמדובר בחיסכון של לא מעט זמן, אנרגיות וטרחה. כאשר אנחנו מארגנים אירוע בבית, הדבר האחרון שאנחנו צריכים הוא להתעסק בבישולים ובהגשה. המטרה היא להתרכז בשמחה ולבלות את הזמן היקר שלנו עם האורחים, תוך שחרור מוחלט מהמאמץ הפיזי והלוגיסטי שבהכנת כמויות גדולות של אוכל.

קייטרינג בשרי – זמני עבודה

כאשר אתם מחשפים שירות של קייטרינג בשרי, חשוב מאוד לבדוק דבר ראשון את התאריך של האירוע שלכם.

ייתכן כי דווקא בתאריך הזה, חברת הקייטרינג סגרה מול לקוח אחר. עם זאת, יש מקרים שאותה חברת קייטרינג יכולה לספק שירותי קייטרינג עבור מספר אירועים בו זמנית. לכן, ברגע שיש לכם תאריך אן מספר תאריכים אפשריים, בדקו את מידת הזמינות של אותה חברת קייטרינג, כדי שתוכלו לשריין איתה את התאריך ולא להצטער או להתפשר על חברה אחרית רק בגלל עניין התאריך.

זמני העבודה של אותה חברה הינם חשובים לא פחות, חשוב מאוד לבדוק כי כן מדובר על חברה אשר מגיעה בזמן ללא כל בעיה, דבר זה הינו חשוב ביותר מכיוון שכאשר הקייטרינג מגיע יש צורך גם לפתוח את כל מה שמגיע ולסדר בצורה יפה אשר יכולה להיות מהממת ולגרום לקשר עין עם כל אורח אשר נכנס.

לכן, חשוב מאוד לבדוק כי מדובר על חברה אשר מגיעה זמן וכן עומדת בזמני העבודה שלה על מנת שתוכלו להיות בטוחים ורגועים כי כל מה שצריך יהיה מוכן בזמן להגעת האורחים לאירוע.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!






    1
    נגישות