מתגלגלות בשוק 2020 - איך תבחרו מבין המכוניות המומלצות על הכביש?

מתגלגלות בשוק 2020 – איך תבחרו מבין המכוניות המומלצות על הכביש?

משפחתית או מיני? מכונית פאר או רכב שטח? היכנסו לסקירה שתעשה לכם סדר בין ים המכוניות המומלצות שמוצעות למכירה

מכוניות 2020
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

בחרתם להתהדר ברכב חדש? ברכות! אנחנו פה כדי לעזור לכם לקחת את ההחלטה הנכונה. אם בעבר הדילמה הייתה בין יד ראשונה ליד שנייה, היום השוק המפותח מאלץ אתכם להכיר את המושגים קצת יותר לעומק. בואו להכיר את הקטגוריות הנחשקות ביותר בעולם הרכב, כדי לדעת מה מתוכן היא הטובה ביותר עבורכם. 

הקטנות הגדולות האלה – מכוניות מיני

בקטגוריית רכבי המיני מככבים שלושה דגמים שאין ישראלי שלא פגש: שברולט ספארק, יונדאי i10 וקיה פיקנטו.

בין אם תבחרו באחד משלושת הדגמים המובילים האלה ובין אם בכל דגם אחר המשתייך לקטגוריה, תוכלו ליהנות מרכב זול וחסכוני, במיוחד אם תבחרו לקנות רכב יד ראשונה.

בחירה בקטגוריה זו משדרת לסביבה שלכם מסר בסגנון של "אני טיפוס של זריזות, אמינות ויעילות, ואם אפשר שזה גם לא יעלה יותר מדי, אז בכלל טוב". כמו כן, מובטח לכם שוק יציב כשתבקשו למכור את הרכב בעתיד.

משפחתית כן בוחרים – המכוניות המשפחתיות

כשזה מגיע למשפחה שלכם, אין מקום למשחקים, והיצרנים של שלושת המשפחתיות המובילות יודעים את זה היטב. בין שלל הדגמים בקטגוריה זאת, מומלץ לשים לב במיוחד לטויוטה קורולה, יונדאי איוניק וסקודה אוקטביה.

כמו מכוניות המיני, גם פה מובטח לכם שוק יציב למכירה בעתיד.

יותר מכך, בזכות הביקוש שלהם, מדובר בדגמים שמיוצגים היטב בארצנו וניתן לקבל עבורם שירות טוב ואמין לאורך תקופת האחריות ולאחר מכן.

מעל הכל, הדגמים האלה מאופיינים כבעלי עיצוב עשיר ומגוון ועם תשומת לב מיוחדת לבטיחות – כל הדברים שאתם מאחלים למשפחה שלכם. 

רכב שהוא סלון

אם אתם מנהלים או בעלי משפחות עם תקציב רחב ידיים, רכבים העונים לקטגוריית רכבי הסלון הם הבחירה המצוינת בשבילכם. בקטגוריה הזאת תמצאו דגמים מובילי כגון אודי A6, וולוו S90 או במוו סדרה 5. 



רכבי שטח

נסיעות לעבודה ולחוגים של הילדים זה טוב ויפה, אבל אם אתם חובבי טבע ושטח, כדאי להצטייד בכלי הרכב המתאים שיעמוד עבורכם באתגר. בקטגוריית רכבי השטח נמצא דגם הלנד קרוזר של טויטה שהוא ותיק ואמין על סמך הביצועים שלו ובזכות ההתמדה שלו בראש פסגת המכירות. עם זאת, בשנת 2020 יש חידושים רבים גם בקטגוריה זאת ששווה לתת עליהם את הדעת – סוזוקי ג'ימיני "הקטן" למשל הוכתר השנה ביכולות השטח המרשימות שלו ובמחיר הגיוני, שיהפוך את חלום רכב השטח שלכם לבר השגה.

מכוניות פאר

לסיום, עבורכם שעובדים קשה והתקציב הוא גבוה בהתאם, שמרנו את הקטגוריה המפוארת ביותר. בטיחות, יעילות וזריזות הם שיקולים חשובים לקניית רכב. אבל לפעמים בא לנו לעשות סיבוב בעיר שיגרום לכל הראשים להסתובב. בשביל זה בדיוק מומלץ להסתכל על רכבים כגון : Audi A8, שקטף בשנת 2020 את תואר "אוטו השנה" בתחום הפאר. לצידו עומדות בפאר רב באותה מידה גם מרצדס S קלאס וכמובן במוו סדרה 7.

אז מה למדנו בעצם? שרכב הוא הרבה יותר מחתיכת פח שלוקחת אותנו ממקום למקום. רכב טוב יכול להיות כרטיס הביקור שלכם, משקף את הסטנדרטים שאתם בוחרים עבור המשפחה שלכם ומצביע על התחביבים שמספקים לכם הנאה. אז מה הרכב המושלם עבורכם?



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    1
    נגישות