אריזות קרטון מעוצבות - שאלות ותשובות

אריזות קרטון מעוצבות – שאלות ותשובות

לא משנה מה אתם מוכרים ואיך, בחנות פיזית או בחנות אונליין, כדאי שתשמשו באריזות קרטון מעוצבות שיגנו על המוצר ויותירו רושם טוב על הלקוח

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אריזות קרטון מעוצבות – קשות או רכות?

באופן כללי, על פי רוב נמליץ ללקוחות שלנו על אריזות קרטון קשיחות. וזאת מכמה סיבות:

מחזיק לאורך זמן

אריזות קרטון קשיחות מחזיקות מעמד זמן רב יותר, מה שישאיר את האריזה בבית של הלקוח. כאשר העיצוב והלוגו שלכם נמצאים על האריזה, הרי שאתם מקבלים פרסומת יומיומית לתוך הבית של הלקוח הפוטניצאלי הבא שלכם.

אפשרות לחלוקה פנימית

אריזות קשיחות, מאפשרות לעשות בהם תאים פנימיים. אם המוצר שלכם עשוי מכמה מוצרים קטנים, הרי שכל אחד מהמוצרים הקטנים יכול לקבל מקום של כבוד בתא הפנימי בתוך אריזת הקרטון הקשיחה.

אפשרות לשימוש נוסף

אריזת קרטון קשיחה ואיכותית הופכת להיות ברוב הבתים בישראל מעין תיק שהולך עם אנשי הבית גם החוצה בשימוש חוזר.

עבורכם זה מצוין. כאשר האריזה מעוצבת עם הלוגו שלכם, הרי שאתם מקבלים פרסום חינם המוצר שלכם בפני אנשים רבים שהלקוח שלכם יפגוש כשבידו האריזה הקשיחה של המוצר שלכם.

מה השלב הראשון של יצירת אריזת קרטון מעוצב?

השלב הראשון הוא להגיע לפגישה בחברה שמתמחה באריזות קרטון מעוצבות. מי שיש לו נסיון בתחום, כבר יידע לשאול אותך את השאלות הנכונות, להבין בדיוק מה המוצר שלך, עבור מי הוא נועד ומהי הדרך הטובה ביותר לארוז אותו.

מה התועלת של עיצוב אריזת המוצר?

עיצובה של אריזת הקרטון שבו ייארז המוצר שלך חשוב מאד עד קריטי. בדיוק כמו שבכל מפגש בין בני אדם אין תחליף לרושם ראשוני, גם הרושם הראשוני של הלקוח מהמוצר חשוב מאוד. גם כאשר לקוח פוגש את המוצר במדף בחנות, הרושם הראשוני מגיע דווקא מהקופסה ולא מהמוצר עצמו ששמור בתוך הקופסה.

זו בדיוק הסיבה שיש להפעיל שיקול דעת ונסיון רב על מנת להבין מה הדרך השיווקית הטובה ביותר לשווק את המוצר שלכם בצורה אמינה ומושכת, שתגרום ללקוחות שיראו את האריזה להבין היטב מהו המוצר המדובר, מהי האיכות המבדלת שלו, למי הוא פונה ומה התועלת שמביא המוצר ללקוח. כל המידע הזה צריך להגיע בצורה מודעת ולא-מודעת למוחו של הלקוח הפוטנציאלי תוך מספר שניות, רק מתוך רושם ראשוני ומפגש עם אריזת הקרטון המעוצבת של המוצר שלכם.

לכן, יש להשקיע את משאבים, זמן ותשומת לב עד שמגיעים לאריזת קרטון מעוצבת מתאימה למוצר שלכם כמו כפפה ליד.

האם דרושה אריזת קרטון ממותגת כשמוכרים בחנות און ליין?

ודאי. נכון שבמקרה של מוצרים הנמכרים דרך האינטרנט, הלקוח יכול לראות את המוצר עצמו (תמונה של המוצר) ולא את האריזה שעוטפת את המוצר. ואף על פי כן, יש משמעות גדולה לחווית המשתמש. תחשבו על עצמכם: אם הזמנתם מוצר דרך האינטרנט וקיבלתם אותו בתוך אריזת קרטון קשיחה, יפה, מעוצבת, עם לוגו מרשים – מה הרושם שישאר לכם ביחס למוצר שקניתם? קרוב לוודאי תחשבו שמדובר על מוצר איכותי שמיוצר על-ידי חברה מקצועית ורצינית. הרושם הזה חשוב עד למאד בפעם הבאה כשהלקוח מתלבט היכן לקנות מוצר דומה שנמצא בסל המוצרים של החברה שלכם.

תגובות: 0

נגישות