כל כמה זמן צריך להחליף מצבר לרכב הובלה?

כל כמה זמן צריך להחליף מצבר לרכב הובלה?

אין כמעט מי שלא מצא את עצמו תקוע פתאום משום שהמצבר שבק חיים. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם בסיטואציה שתמיד מתרחשת בזמן הלא מתאים

כל כמה זמן צריך להחליף מצבר?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אף אדם לא אוהב לגלות שהמצבר ברכב שלו שבק. כאשר מכניסים את המפתח לסוויץ' ולא שומעים את הרעש של התחלת הפעלת המנוע, ניתן להסיק שיש בעיה כלשהי שבגללה הרכב לא מניע, כאשר סביר להניח שהבעיה היא במצבר. אין ספק כי מדובר בסיטואציה לא קלה אשר יכולה להתרחש תמיד ברגעים הכי לא מתאימים שבהם בעל הרכב איננו יכול להתעכב.

כאשר מדובר על רכב הובלות, אין ספק שתקלה כלשהי במצבר שבגינה יש צורך בהחלפת מצבר, עלולה לגרום לנזק כספי משמעותי לבעל הרכב. לכן, חשוב מאוד בכל סיטואציה מעין זאת לבחור בשירות החלפת מצבר בשירות עד הבית, אך בכדי להימנע מראש ממצבים שכאלה, חשוב לדעת כל כמה זמן כדאי להחליף את המצבר ברכב הובלות ולפעול בהתאם לכך.

תוחלת החיים של מצברים ברכבי הובלות

תוחלת החיים של כל מצבר היא ברוב המקרים 3 וחצי שנים עד 4 שנים. לא פעם אם משתמשים ברכב בצורה אינטנסיבית מאוד ובמקרים שכאלה יהיה צורך בהחלפת מצבר בתדירות גבוהה יותר.

כאשר מדובר על רכב הובלות שמבצע הובלות בכל הארץ, מומלץ מאוד אחרי 3 שנים להתחיל לחפש כבר מצבר חדש. לא כדאי לחכות עד למצב שבו אתם מוצאים את עצמכם תקועים ללא יכולת להניע את הרכב שלכם בשל המצבר, אלא, כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף את המצבר כבר לאחר 3 שנות שימוש.

אם בכל זאת נתקעתם ללא יכולת להניע את רכב ההובלות בשל מצבר שדורש החלפה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבחור שירות מצבר עד הבית, אשר יסייע לכם לחסוך זמן ולקבל שירות החלפת מצבר בכל מקום שבו אתם מצויים ובכל זמן.

סימנים להתרוקנות המצבר

לא פעם יש אינדיקציה לפעולה לא תקינה של המצבר וחשוב מאוד לשים לב לסימנים ולהחליף את המצבר ולא לחכות.

הסימן החשוב ביותר שאסור לכם לפספס הוא התעמעמות של התאורה בלוח השעונים, בפרט כאשר האורות דולקים או המזגן פועל. גם פעילות לקויה של מכשירים חשמליים כאלה ואחרים ברכב עלולה להדליק לכם נורות אזהרה. בכל מקרה שמופיעים סימנים שכאלה, חשוב מאוד לגשת למוסך ולבדוק האם יש צורך להחליף את המצבר ברכב.

כיצד תבחרו מצבר חדש?

אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים עם רכב ההובלות בשל מצבר שדורש החלפה, כדאי מאוד שתבחרו כאמור שירות מצברים עד הבית. מדובר על שירות שיסייע לכם לקבל את המצבר שאתם זקוקים לו. כמובן שחשוב מאוד לבחור את המצבר המתאים לכם גם בשירות זה. חשוב לוודא כי החברה אשר מציעה שירות מצבר עד הבית מספקת ללקוחות שלה שירות אמין של המצבר המתאים לסוג הרכב וכן של מצבר של מותג אמין כגון: שנפ, ורטה וולטה וכן, מצבר שמתאים מבחינת כמות המטען החשמלי שלו לרכב ההובלות שלכם.

טופ מצברים עד הבית מציעים לרכב ההובלות שלכם את המצבר הטוב והמתאים לו ביותר בשירות אמין ומקצועי.

1
נגישות