מצבר משומש לרכב - כדאי לקנות?

מצבר משומש לרכב – כדאי לקנות?

מצבר יד שנייה הוא פתרון עבור מי שאינו מעוניין להוצא כ-600 שקל עבור מצבר חדש. מה חשוב לדעת על מצבר יד 2 ואיך שומרים על המצבר בכלל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל בעל רכב יודע שללא המצבר הרכב שלו פשוט לא יזוז. גם אם אנחנו מקפידים לא להשאיר את אורות הרכב דולקים לאחר שהנסיעה מסתיימת ולוקחים את הרכב לבדיקה תקופתית, בתום 3 או 4 שנים של שירות נאמן, מצבר הרכב מתחיל להראות את אותותיו: התנעת הרכב הופכת למאמץ של ממש, האורות בלוח המחוונים עמומים, צלילי הרדיו בקושי נשמעים והמזגן אינו דולק בנסיעה של שיא הקיץ. סימנים אלה מעידים על כך שאולי הגיע הזמן להחליף את המצבר הישן.

לקנות מצבר יד 2 וליהנות כפליים

חשמלאי רכב מוסמך יגיד לכם שכאשר מדובר במצבר לרכב, אין מקום לפשרות. חשוב לבחור מצבר חדש ומתאים לרכב שלכם. אולם, יש מצבים שבהם תעדיפו לקנות מצבר יד 2 איכותי. יש מצברי יד שנייה שעדיין יכולים לשמש את הרכב, אם יודעים איך לתקן אותם נכון. מצברים אלה טובים לא פחות ממצברים חדשים שזה עתה נקנו.

יש מספר סיבות שגורמות לבעלי רכבים לקנות מצברים יד שנייה, וכמובן שמבחינה סביבתית זה הרבה יותר אקולוגי. רכישת מצבר יד 2 מפחיתה את הזיהום הסביבתי, משום שהחלקים והחומרים שמהם עשוי המצבר אינם מתכלים בטבע. ברגע שקונים מצבר חדש מהניילונים, זורקים המצבר הישן, והוא מגיע אל המשרפות של המזבלה. תוך כדי שריפתו והשמדתו משחרר המצבר חומרים רעילים העולים אל האוויר שאנחנו נושמים. מנגד,

כאשר מעוניינים למכור את הרכב

מטבע הדברים, אם אתם מתכוונים למכור את הרכב שלכם, אינכם מעוניינים להשקיע בו את מלוא כספכם. מובן שתמכרו רק רכב במצב תקין, אך בסופו של דבר, הבעלים החדשים של הרכב ידאג לתחזוקתו ותיקונו, ואף ירכוש חלקים חדשים כראות עיניו. אם אתם מתכוונים למכור את הרכב במחיר מוזל והמצבר בדיוק התקלקל, ייתכן שתבחרו בהחלפת המצבר למצבר יד שנייה מוזל וטוב.

חוסכים בלא מעט כסף

החלפה של מצבר כרוכה בהוצאות כלכליות לא מעטות. מצבר איכותי וחדש יכול לעלות קרוב ל-600 שקלים, כסף שהייתם רוצים לחסוך. מצברי יד 2, לעומת זאת, יכולים להיות זולים יותר באופן משמעותי. כך לדוגמה, מצבר משומש ואיכותי סטנדרטי יכול לעלות כ-150 שקל בלבד.

איך שומרים על מצבר יד 2?

לאחר שקניתם את המצבר, חשוב לשמור עליו על מנת שיוכל באמת לשמש אתכם לטווח הארוך.

ראשית, מומלץ לבדוק את מפלס המים בתוך המצבר. אם יש צורך להוסיף מים, חשוב שאלה יהיו מים מזוקקים בלבד. דבר שני, כאשר נוהגים בתקופת הקיץ, מופעל עומס רב על המצבר, בייחוד כאשר בתקופה זו אנו נוהגים "לחגוג" עם הפעלת המזגן ברכב. דווקא בתקופה החמה מומלץ להמעיט בפעילות המזגן עד כמה שניתן.

כמו כן, אם עצרתם את הרכב לעשר או עשרים דקות בצד, כבו את המנוע ותנו למצבר מעט מנוחה.

שלישית, כדאי לקחת את הרכב לבדיקה של חשמלאי מקצועי, על מנת שיוכל לבדוק את תקינותו של המצבר.

מעבר לכך, אם אתם טסים לחו"ל לזמן רב ומשאירים את הרכב בחניה הביתית, דאגו שמישהו יתניע את הרכב ל-15 דקות לפחות בכל 4 ימים, על מנת שהמצבר ייטען מחדש.

אם אתם מחפשים איך לחסוך בכסף ומעוניינים במצברים איכותיים וזולים, חפשו אותם באתר של לירון מצברים – bestmatsberim.com. אצל לירון מצברים תקבלו שירות מעולה והמלצות חמות על מצברי יד שנייה שאינכם נופלים באיכותם ממצברים חדשים. כאן תיהנו משירותי מצבר עד הבית, ותקבלו יחס אישי.

מבצעים שווים באתר הצרכנות פואנטה

 





 

1
נגישות