בדקנו: קרם לחות לפנים וקרם לגוף של CANNARA, המבוססים על זרעי קנאביס (שמן המפ)

בדקנו: קרם לחות לפנים וקרם לגוף של CANNARA, המבוססים על זרעי קנאביס (שמן המפ)

התכונות המרגיעות של הקנאביס מגיעות אל תכשירי הטיפוח לעור

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כשמדברים על קנאביס, עולות אסוציאציות שונות – מרביתן רחוקות מהתחום הקוסמטי. אבל החברה הישראלית CANNARA שמה דגש דווקא על שמן זרעי הקנאביס (שמן המפ), ומבססת עליו שורה של תכשירים קוסמטיים שעונים כמובן להגדרה "טבעיים" וקיבלו אף את אישור משרד הבריאות.

בחברה מסבירים כי לשמן הקנאביס יש סגולות חיוביות רבות, החל מתרומה לפעילות אנטי דלקתית ואנטי אלרגנית, דרך הזנה והעשרה של העור בוויטמינים ובחומצות שומן."זרעי הקנאביס מכילים כ-33% פרוטאינים טהורים, והם עשירים בברזל, ויטמין E ואומגה 3 – יותר מכל צמח אחר בעולם", אומרים בחברה.

למעשה, שמן המפ נתפס כאחד השמנים הבריאים ביותר מבין מגוון תמציות הצמחים האחרים הנחשבים למזון-על, משום שזרעיו עשירים בחומצות שומן רוויות ובמינרלים.

מאחר שהשמן בעל תרכובות כל כך חזקות, דרושה כמות קטנה ממנו כדי שתהיה לו השפעה על בריאות העור.

CANNARA מציעה כעת סדרת מוצרי טיפוח, כולם נטולי פרבנים, הכוללת קרם גוף, סרום, קרם פנים לסוגי עור שונים וקרם אנטי אייג'ינג לעיניים.

קרם הגוף מתאפיין בניחוח מיוחד, משום שהוא משתנה לאחר המריחה על העור והופך לנעים ומבושם באופן עדין. הספיגה מהירה והמרקם יחסית אוורירי. הוא מקנה לעור גמישות ואינו מכביד או מקנה תחושת דביקות.

כך גם לגבי קרם הפנים – מדובר בקרם במרקם מדויק, לא סמיך מדי ולא נוזלי מדי, שנספג במהירות. חבל שהוא אינו מכיל מקדם הגנה כלל.

המחירים לא נמוכים, וזה לא מפתיע לאור חומרי הגלם: 300 שקל לקרם פנים, 180 שקל לקרם גוף, 350 שקל לסרום או לרול קמטים לעיניים.

להשיג בבתי מרקחת, בחנויות טבע ובאתר החברה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות