4 סיבות לקניית קרקע חקלאית להשקעה בישראל

סיבות לקניית קרקע חקלאית להשקעה בישראל

קניית קרקע חקלאית נשמעת כמו פנטזיה עבור חלק מהאנשים וכמו השקעה משתלמת עבור אחרים, אבל חשוב להביא בחשבון את כל השיקולים ואת כל הסיבות לעשות זאת

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

צמד המילים "קרקע חקלאית" אמנם מוכר לרבים, אך בפועל הם לא ממש יודעים למה בדיוק הכוונה, מה מוגדר כ"קרקע חקלאית" והאם כדאי להשקיע באפיק הזה.

מהי קרקע חקלאית ואיך יודעים איזו רצוי לרכוש?

בישראל מוגדרים לא מעט שטחים כ'קרקע חקלאית', ביניהם קרקעות באזור פתוח שלא צפויה בו בנייה בעתיד. קיימת סבירות שקרקעות אלו יופשרו ויהיו מיועדות להתיישבות, אך לא ניתן לדעת אם אכן התהליך יקרה ולאיזה ייעוד תוסב הקרקע החקלאית.

אנשים המעוניינים בקניית קרקע חקלאית להשקעה צריכים להביא בחשבון את הסיכונים. לכן, במידה שהתקבלה החלטה לרכוש קרקע חקלאית להשקעה, מומלץ לעשות זאת עם חברה שמתמחה בייזום ושיווק קרקעות להשקעה בישראל. חברות אלו יוכלו להכווין ולהבהיר את הנושא, לציין אילו קרקעות הן בעלות פוטנציאל השקעה גבוה יותר וכדומה.

קרקע חקלאית – פוטנציאל לרווח עתידי

אחת הסיבות לרכישת קרקע חקלאית היא שהן משווקות בדרך כלל במחירים נמוכים וניתן למכור אותן בהמשך במחיר גבוה משמעותית.

אם הקרקע אכן תופשר, בעליה יוכלו לקבל בעבורה סכומים גבוהים מאוד. למעשה, גם אם לא ימכרו אותה, היא עדיין תניב הכנסה משמעותית מדי תקופה.

לא בכדי מעדיפים רבים לרכוש קרקעות להשקעה באזורי ביקוש, כלומר – באזור המרכז והשרון. קרקע חקלאית באזורי ביקוש נמכרת במחירים יחסית נמוכים הנעים סביב 30,000 שקל בתחילת הדרך. בהמשך, קרקעות אלו יימכרו בסכומים כפולים, אם לא יותר.
עוד סיבה לרכוש קרקע חקלאית היא ששטח חקלאי תמיד חיוני, ובתקופה שבה כולם מעוניינים בנדל"ן מסוג כלשהו, זו אחת הדרכים הפשוטות והנוחות להשיג לעצמכם נדל"ן במחיר סביר.

ייעוץ והכוונה מקצועית לרכישת קרקעות חקלאיות להשקעה בישראל

קניית קרקע חקלאית בהליך שינוי ייעוד דרך חברה שמתמחה בייזום ושיווק קרקעות להשקעה בישראל חיונית מאוד למי שמתעניין וחושב על רכישת קרקעות להשקעה באזורי ביקוש, משום שהיא תוכל לבדוק לעומק את הפוטנציאל של הקרקע. בדיקה מעמיקה של כל הפרמטרים תספק אינדיקציה אם אכן מדובר בקרקע חקלאית שרצוי להשקיע בה.

חשוב לזכור כי לאחר רכישת הקרקע יכולות לחלוף שנים ארוכות עד שתוכלו לסחור בקרקע ועדיף שלא לבזבז כסף אם אתם זקוקים לו באופן מיידי.

כלומר, מדובר בהשקעה נבונה אך היא דורשת סבלנות ואורך רוח שכנראה ישתלמו בעתיד.






תגובות: 0

נגישות