אפשרות למימון ורכישת רכב שכדאי להכיר – ליסינג תפעולי פרטי

אפשרות למימון ורכישת רכב שכדאי להכיר – ליסינג תפעולי פרטי

הגיע הזמן להחליף רכב? הדרך לרכוש רכב חדש הרבה יותר קצרה ממה שנדמה לכם. ליסינג תפעולי או ליסינג פרטי – אלה הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




ׁ(תוכן מקודם)

שוק הרכב הישראלי מתאפיין במגוון רחב יחסית של אפשרויות מימון ורכישה, בין היתר בזכות המחירים הגבוהים במיוחד של רכבים חדשים בארץ, מה שדוחף רבים מהצרכנים לחפש אחר אלטרנטיבות משתלמות וברות מימון יותר.

בין האפשרויות השונות ניתן למצוא כל מיני סוגים של עסקאות, אך בעשור או שניים האחרונים נראה כי כמה מהאפשרויות האטרקטיביות והפופולרית ביותר בתחום מגיעות ספציפית מחברות הליסינג – התחום שהתבסס והשתלט על חלק ניכר מעולם הרכב המקומי.

עבור כל מי שמחפש אחר רכב חדש במסלול מימון נוח ומשתלם, מומלץ בחום לבחון את האפשרות של ליסינג תפעולי פרטי

ליסינג תפעולי פרטי – מה זה בדיוק כולל?

מהו ליסינג תפעולי פרטי? ובכן, באופן כללי ליסינג היא שיטת מימון רכבים משתלמת ואטרקטיבית ביותר, אשר סחפה את שוק הרכבים המסחריים (רכבי חברה וכד') בארץ כבר לפני שנים רבות. בעוד כאשר בית העסק הוא הלקוח מדובר בליסינג מסחרי, כאשר הלקוחות הם פרטיים זהו ליסינג פרטי, אך הרעיון הכללי זהה – בתמורה לתשלום חודשי סביר נמוך יחסית (לרוב מדובר בכמה מאות בודדות של שקלים) מקבלים רכב חדש לחלוטין ("מהחברה" כמו שקוראים לזה בארץ), ומשלמים עליו בתשלומים חודשיים למשך שלוש שנים.

לאחר פרק זמן זה ניתן לרוב לרכוש את הרכב באמצעות תשלום יתרת החוב, או לשדרג לרכב חדש שוב ולהמשיך בתשלומים חודשיים למשך שלוש שנים נוספות. שיטה זו מאפשרת לאנשים רבים לממן רכב חדש, איכותי ובטיחותי, בלי לשבור תכניות חיסכון או לקחת הלוואות לשם כך.

ומה משמעות ה"תפעולי"? ובכן, הכוונה היא לכך שאת התפעול השוטף של הרכב, הכולל תיקונים במוסך בעת הצורך, טיפולים שוטפים וכיוצ"ב, מבצעת חברת הליסינג כחלק מהעסקה. זה מוריד הרבה מאוד דאגה וכאב ראש מבעל הרכב, מפנה לו לא מעט זמן וגם חוסך לו כמובן הרבה מאוד כסף על טיפולים וכו' בטווח הארוך (וגם הקצר…).

היתרונות כאן משמעותיים וברורים – לא רק שמדובר באפשרות אטרקטיבית למימון רכב חדש לחלוטין (מה שיעלה לנו הון תועפות ברכישה רגילה "מהחברה"…), אלא גם בעסקה המשחררת אותנו מההוצאות, הזמן וכאבי הראש הכרוכים בטיפולים ותיקונים של הרכב.

מה חשוב לקחת בחשבון בחיפוש אחר ליסינג תפעולי פרטי?

למה חשוב שנשים לב בעת החיפוש אחר עסקת ליסינג תפעולי פרטי? ובכן, בתור התחלה כדאי לבצע השוואת מחירים מקוונת ולמצוא כמה וכמה הצעות שונות ואטרקטיביות בתחום ביניהן נוכל להשוות. לאחר מכן, מומלץ לרדת לפרטים של כל הצעה על מנת להבין מה באמת היא כוללת בפועל, אחרת ההשוואה שלנו תהיה חסרת משמעות. קחו בחשבון נתונים כמו גובה ההחזר החודשי, האם נדרש תשלום מקדים כלשהו, מה קורה לאחר סיום תקופת ההחזרים (לרוב מדובר בשלוש שנים – וודאו זאת), מהם בדיוק השירותים הספציפיים שכולל תפעול הרכב המוצע במסגרת העסקה וכו'.

לאחר שיהיו בידיכם כל הנתונים הנ"ל תוכלו להשוות בצורה טובה בין האפשרויות השונות ולהגיע לעסקת הליסינג התפעולי פרטי המשתלמת ביותר מבחינתכם.

להתרשמות ממגוון רכבים למכירה ופתרונות בתחום הרכב גלשו לאתר גלי ליסינג בכתובת https://www.galileasing.co.il/

 





1
נגישות