בועז דקל מאתר הצעצועים "אמיגו": רכישת צעצועים אונליין היא הדרך החדשה

בועז דקל מאתר הצעצועים "אמיגו": רכישת צעצועים אונליין היא הדרך החדשה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




החל מלגו ועד משחק קופסה – גם ילדים שנולדו לתוך הטכנולוגיה רוצים וצריכים ליהנות ממגוון משחקים שיעניקו להם הנאה ולמידה מכל מיני סוגים? כמו בכל תחום אחר, גם משחקים וצעצועים אפשר לקנות באינטרנט. בין האתרים הללו אפשר למצוא את אמיגו ואת P.M.I – אתרי הצעצועים הגדולים שהקים בועז דקל.

לא צריך לאפשר לילדים לגעת בצעצועים?

ממש לא. כדי להתלהב מצעצוע או משחק, הילד ממש לא חייב לגעת בהם פיזית. באתר ניתן למצוא מידע מפורט ביותר על המוצר, הכולל תמונות מזוויות שונות. ילדים אשר נולדו לתוך הטכנולוגיה לא רק יכולים, אלא גם רגילים לחוויית קנייה מרחוק. הם יכולים לבחון בעצמם את המוצר דרך האינטרנט ולהחליט אם הוא מתאים להם. למען האמת, אפשר לבלות בנוחות במשך שעות באתר האינטרנט, לצאת לקניות וירטואליות ולבחור את המוצר שישמח את הילד.

כמו כן, בכל אתר מקוון קיימת מדיניות החזרת מוצרים, כך שאפשר להחליף מוצר אחד באחר.

קניית צעצועים באינטרנט הולכת ומתפתחת

בועז דקל מזהה מגמת רכישת צעצועים אונליין הולכת וגוברת לאורך השנים, ולכן הוא עובד על שיווק של מוצרים שונים שניתן למצוא באתר אמיגו. האתר מציע צעצועים ומוצרים במגוון רחב של קטגוריות. כך למשל, תוכלו למצוא באתר מוצרי חזרה לבית ספר כמו תיקים מעוצבים ועליהם דמויות מסרטים שילדים אוהבים או מימיות צבעוניות לגן ולבית הספר היסודי.

לצד אלה, הילדים יכולים ליהנות מערכות יצירה וערכות חשיבה המפתחות את המוח ואת הדמיון, סדרה ארוכה של מוצרים על גלגלים כמו אופנים או גלגיליות, צעצועים לילדים קטנים דוגמת בובות פרווה או בובות ברבי ואפילו צעצועים המתאימים לתינוקות ולילדים בגיל הרך.

לא להוריד את הרגל מהגז

אחת המטרות המרכזיות של בועז דקל היא להישאר רלוונטי. ולכן חברת P.M.I, בניהולו של בועז דקל, דואגת להביא את המותגים הגדולים ביותר, כמו קלפי כוכבי כדורגל, סופר סטרייקה, אנגרי בירדס, צעצועי אימוג'י ועוד.

בועז דקל מתעדכן בכל עת במוצרים החדשים שיוצאים אל השוק ודואג לשווק אותם. לדבריו, הסוד בשיווק הנכון הוא לא להוריד את הרגל מהגז ולשמור על עניין בקרב הצעירים, על מנת שתמיד יוצעו להם המותגים העדכניים ביותר נכון להיום.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות