כיצד לבחור קבלן שיפוץ אמבטיה

כיצד לבחור קבלן שיפוץ אמבטיה?

אם אתם לא רוצים הצפות באמבטיה, סדקים וברזים שמתפרקים, כדאי לבחור היטב את קבלן שיפוץ האמבטיה שלכם. כך תעשו זאת

קבלן שיפוץ אמבטיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מאת: דני תורג'מן

למצוא קבלן שיפוצים זה עסק מאתגר, ולמצוא קבלן שיפוץ אמבטיה זה אפילו יותר מאתגר. קבלן כזה צריך כמובן גם לנתק ולפרק כראוי את כל מתקני האינסטלציה וגם להתקין את האביזרים בחדר האמבטיה היטב. הסרה והתקנה של מתקני אינסטלציה דורשת מיומנות רבה, ידע וניסיון כקבלן שיפוץ אמבטיה.

רבים שוכרים קבלנים בלתי מוסמכים לאחר שלא ידעו מה לשאול אותם בראיון. יש גם בעלי דירות שמנסים להתקין את הדברים האלה בעצמם. התוצאה במקרים רבים היא הוצאה הרבה יותר גדולה וגם כאב ראש רציני שהיה נחסך אילו היו שוכרים את האדם הנכון מלכתחילה. שיטת "עשה זאת בעצמך" היא שיטה נהדרת אם אתה יודע מה אתה עושה. אם לא, אל תתחיל עם התקנות אמבטיה.

אז איך תצליחו לבחור קבלן שיפוץ אמבטיה? המידע הבא יעזור לך למצוא קבלן שיפוץ אמבטיה המתאים לפרויקט שלך.

המלצות אישיות על קבלן שיפוץ אמבטיה

הסתמכות על המלצות אישיות הייתה נכונה לפני שנים ונכונה גם היום. כמעט בכל דבר שאנחנו מחפשים, אין תחליף לשיטת ה"מפה לאוזן", ובמיוחד כשמדובר על קבלן שיפוץ. בדקו עם בני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה ושכנים, בררו איתם אם הם השתמשו בקבלן שיפוץ אמבטיה לאחרונה בשנים האחרונות.

מאמר אורח

 

בקשו גם לראות את העבודה שביצע. אם אינכם יכולים להגיע ולראות במו עיניכם, בקשו תמונות של ה"לפני" ו"אחרי". במידה שאתם מתרשמים לטובה, בקשו פרטים וצרו קשר לפחות שלושה קבלני שיפוצים.

המלצות אונליין על קבלן שיפוץ אמבטיה

דרך מצוינת נוספת לקבל המלצות היא להיכנס לאתרי המלצות לפרויקטים ביתיים כמו איזי. כאן תוכלו למצוא מספר קבלני שיפוץ אמבטיה באזור מגוריכם. תוכלו גם לקרוא ביקורות על עבודותיהם, לראות תמונות של העבודות שבוצעו, להתרשם מהניסיון שלהם, מרמת המיומנות ומביצועי העבודה. יהיה לכם גם מידע ליצירת קשר.

אין כמו פגישה אישית

התקשרו לפחות לשלושה קבלנים, רצוי אפילו חמישה. קבעו איתם פגישות אישיות. כדאי להיפגש איתם בדירה עצמה – אם לא בפגישה הראשונה, אז בפגישה השנייה. הקפידו לשאול את השאלות הנכונות בפגישה זו. יש להניח שבעקבות הפגישה תחליטו לפסול לפחות אחד מהקבלנים, מסיבה זו או אחרת.

הערה חשובה: אם אתה מקבל תחושה לא טובה מקבלן שיפוץ אמבטיה, ברח! לעולם אל תתעלם מדגלים אדומים.

מראיינים קבלן שיפוצים לאמבטיה? אלה השאלות שצריך לשאול

השאלות החשובות ביותר שיש לשאול לגבי שיפוץ אמבטיה הן:

הצעות מחיר

האם ניתנת הצעת מחיר בכתב? ההמלצה שלנו היא לא סתם לבקש הצעת מחיר, אלא לעמוד על כך. על ההצעה להיות מפורטת ככל האפשר ולכלול את כל העלויות. ההצעה צריכה לכלול התייחסות לשאלה אם עבודה וחומרים מתומחרים בנפרד, או כלולים בעלות אחת.

ביטוח

האם הקבלן מבוטח? אם לא, אל תשכרו את שירותיו. על קבלני שיפוץ חדרי אמבטיה לשאת מינימום ביטוח פיצויים של עובדים, ביטוח נזק לרכוש וביטוח אחריות אישית.

תמונות

האם אוכל לקבל תמונות לפני ואחרי של עבודות שביצעת, כמו גם המלצות?

קבלני משנה

האם הם שוכרים קבלני משנה? אם כן, בדוק גם את האנשים האלה.

ניקיון

כיצד תטפלו בניקיון, גם במהלך העבודה וגם אחריה?

סמכו על האינסטינקטים שלכם

לאחר שקיבלתם תשובות לשאלות אלה מכל המועסקים הפוטנציאליים, תוכלו לצמצם את הבחירה לאחת בלבד. הקפידו לא לדלג על אף אחת מהשאלות הללו וסמכו על האינסטינקטים שלכם.

אם אתם מקבלים הרגשה לא טובה ממישהו, עברו לקבלן הבא. למערכת יחסים תקינה וטובה יש חשיבות גדולה כשמדובר בנכס שלכם. האנשים האלה יבלו הרבה זמן בנכס שלכם ואתם תשלמו להם ממיטב כספכם. אתם צריכים להרגיש טוב איתם.

שופט טלוויזיה ידוע אומר את זה לעתים קרובות – הזול יוצא יקר. אם אתה מתחיל עם פרויקט של שיפוץ אמבטיה, עליך למצוא קבלן שיפוץ אמבטיה טוב שיבצע את העבודה בפעם הראשונה.

עקבו אחר הצעדים שהוזכרו לעיל כדי למזער את הסיכונים בכל מה שקשור לפרויקט שיפוץ האמבטיה שלכם.

קראו עוד כתבות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!






     

    1
    נגישות