עיצוב חדר האמבט ובחירה נכונה של מקלחון

עיצוב חדר האמבט ובחירה נכונה של מקלחון

אמבטיה, ג'קוזי, או אולי מקלחון? עיצוב חדר האמבט מחייב אתכם לקבל החלטות שיתאימו לשטח החדר ולסגנון הרחצה האהוב עליכם. מה חשוב לדעת לפני בחירת מקלחון?

בחירת מקלחון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




 

(תוכן מקודם)

כאשר מבקשים לעצב או לחדש את חדר הרחצה, צריך להתייחס להרבה מאוד פרטים וניואנסים אשר ישפיעו לאורך זמן על חוויית הרחצה. חשוב לבחור נכון את הכלים הסניטריים הנדרשים, לא להקל ראש בבחירת מקלחון, לרכוש ארון אמבט מתאים בגודל ובסגנון הנכון – ולכל אלה להתאים את האקססוריז האיכותיים והמדויקים גם מבחינת העיצוב הכללי.

היום חדרי האמבט משמשים לא רק כחדר פונקציונלי של רחצה ושמירה על היגיינה אישית, אלא לעיתים אפילו כספא פרטי וזאת הסיבה שכל האלמנטים חייבים להתאים באופן מושלם גם לחלל המוגבל, גם לסטייל ובעיקר לשימוש פשוט, נוח, בטיחותי ונעים.

אחד הגורמים הכי משמעותיים בחדר האמבט הוא הבחירה באופן הרחצה הרצוי. האם להכניס אמבט, האם מקלחון, או אולי ג'קוזי מפנק… כמובן, כל בחירה כזאת משפיעה על מבנה החדר ועל האופן שבו מונעים מהמים לצאת.

בחירת מקלחון

בחירת מקלחון אינה דבר של מה בכך, ויש כמה עניינים מאוד חשובים שחייבים לבחון ולבדוק טרם הרכישה. השפע הקיים בשוק יכול לבלבל ומומלץ להגיע מוכנים עם המידות והכיוון העיצובי הרצוי.

כיום ניתן להשיג שלל מקלחונים, החל ממקלחון בעל דלת או דלתות הזזה אשר נעות על מסילה.

בחירת מקלחון
מקלחון באמבטיה. צילום:kortzky

מקלחון עם דלתות הזזה

התזוזה הצידית שלהן אינה דורשת מקום רב בחדר כמו מקלחונים עם דלתות נפתחות על צירים, אשר נעות פנימה או אל חלל חדר הרחצה.

מקלחון חזיתי

סוג מקלחון נוסף הוא החזיתי הממוקם בתוך נישה ייעודית. מקלחון חצי אינטגרלי זה עומד בין 3 קירות ונוספת לו דלת זכוכית, בדרך כלל דלת על ציר.

מקלחון מרכזי

בניגוד למקלחון הזה אשר המיקום שלו מוכתב בהתאם למבנה החדר, ישנו מקלחון מרכזי אשר אינו נתמך בקירות החדר, עומד בפני עצמו בחלל הרחב בהתאם לעיצוב הכללי של לדר האמבט ושאר האלמנטים הנמצאים בו.

מקלחון פינתי

המקלחון הנמכר ביותר כיום הוא המקלחון הפינתי, הוא ממוקם בין שני קירות עם תוספת של קיר זכוכית ודלת בהתאמה לאופן הפתיחה והעיצוב הרצוי. זהו הפתרון האולטימטיבי לכל חלל רחצה, גדול או מצומצם. הסוג הפינתי שופע דגמים ועיצובים מרהיבים. ניתן לרכוש מקלחון פינתי מרובע או מעוגל, עם זכוכית שקופה, אטומה, מחוספסת או צבעונית עם דקורציה ייחודית.

בעת בחירת המקלחון יש להגיע עם מידות החדר ואפילו שרטוט של מיקום הכלים הסניטרים, האסלה והכיור, ארון האמבט ועוד, זאת על מנת לא לטעות בגודל וסוג המקלחון.

בכל אופן, ללא קשר לעיצוב הנבחר, חשוב מאוד לוודא שרוכשים ממקור אמין ואיכותי, שהמוצר עשוי מחומרי גלם בטיחותיים ועומדים בתקן הישראלי המחייב זכוכית מחוסמת או זכוכית רבודה עמידה ובטיחותית למשתמשים.

חשוב מאוד לוודא שגומיות האיטום של הדלתות יהיו איכותיות ושכל הפרזול, המסילות, צירי הדלת והידיות יהיו ממתכת אל חלד עמידה בפני נזקי מים, לחות, קורוזיה וכדומה.

פרסום לעסקים

 






1
נגישות