5 טרנדים מובילים לעיצוב חדרי אמבטיה בשנת 2021

5 טרנדים מובילים לעיצוב חדרי אמבטיה בשנת 2021

אריחים מיוחדים, טפטים, צבעים כהים ופקדים חכמים – הציצו לטרנדים החמים של עיצוב אמבטיה לתקופה הקרובה

עיצוב אמבטיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שנת 2021 מזמן כבר כאן ואיתה כמה טרנדים חדשים בעיצוב הבית. גם בתחום החדרים הרטובים, זיהינו כמה מגמות ייחודיות ששווה לבחון מקרוב. אם תכננת לשפץ את האמבטיה בשנה הקרובה, אלו כמה מהטרנדים החמים ביותר שיעזרו לך להכניס טאץ' של יצירתיות ולהפיק את המיטב מהשינוי הקוסמטי המתוכנן בבית.

גימור שחור מט

בשנת 2021, מעצבים רבים מתנסים בסגנונות נועזים וגוונים כהים יותר. בשנים האחרונות, הגוונים האפורים שלטו בחדרי האמבטיה. עכשיו נראה שהצבע השחור תופס את מקומו. עם סכמות צבעים של שחור אנו מקבלים מראה אלגנטי ונמוך יותר. לא מדובר כאן רק בבחירת הצבע לקירות, אלא ניתן לשלב את הצבע השחור בגופי תאורה, במראות, במתלים ואפילו בשידות ומגירות בחדר האמבטיה. שחור מט מאפשר לך לשמור על מראה נקי ושקט.

אם לא נעז לצבוע את הכול בשחור, בהחלט נוכל לשלב אותו בחלק מהאביזרים שלנו.

דוגמאות ייחודיות עם אריחי האמבטיה

אמנם לא מדובר בטרנד חדש לחלוטין, אבל אין ספק שהוא נמצא בעלייה. אריחי קרמיקה לאמבטיה מגיעים כיום בשפע של דוגמאות ושילובים מרגשים שמאפשרים לעצב את החדרים הרטובים באופן ייחודי ולשבור את הקירות המשעממים. בנוסף, ניתן ליצור עמם מגוון דוגמות כמו יהלום, משושים, פישבון ולשלב מספר גוונים. זהו המקום לתת ליצירתיות לחגוג.

אמבטיות גדולות במקלחונים פתוחים

ייתכן שכחלק משיפוץ האמבטיה, שקלת להרחיב את המקלחון. יתכן שלא יהיה לך כל כך הרבה מקום נוסף כדי לשלב אמבטיה, אבל אם מכניסים את האמבטיה למרחב מקלחון גדול, ניתן ליהנות מכל העולמות. ככל שהאמבטיה גדולה יותר, כך יש יותר מקום להתרווח בכיף.

מקלחות פתוחות אינן מאפשרות המון פרטיות, אך הן מגדילות באופן משמעותי, לפחות בעין, את חדר האמבטיה שלך.

חדרי רחצה חכמים

באמצעות פקדים חכמים ניתן לחסוך במים, לאתר נזילות ולשלוט בכל הברזים בנוחות מקסימלית.

ניתן להשתמש בהתקנים מתקדמים כדי לחמם את הרצפה, להפשיר אדים מהמראה ואפילו לשמור את המגבות שלנו יבשות וחמימות. אם יש לך את התקציב הנדרש, אפשר לקחת את החדרים הרטובים שלך היישר אל המאה ה-21.

טפטים ייעודיים

כיום זמינים שלל סוגים של טפטים עם הדפסים מהממים שיהפכו את חדר האמבטיה שלך למרחב הנעים והמפנק שראוי לך. כדי להפוך את טקס הטיפוח שלך לכיפי במיוחד, שווה להשקיע בטפט שישבור את סכמת הצבעים הסטנדרטית והמשעממת.

אין כמו לטבול באמבטיה עם כמה נרות ריחניים על רקע של טפט המכיל דוגמאות ססגוניות וייחודיות.

כדי למצות את המיטב מהשיפוץ המתקרב שלך ולשמור על הלוק החדש של חדר האמבטיה רלוונטי לאורך שנים, שווה להשקיע בטרנדים השווים הללו וליהנות ממשהו מיוחד באמת שישאיר רושם ויאפשר לך ליהנות מחדר האמבטיה שלך יותר מאי פעם.

1
נגישות