אילו הנחות תקבלו באפליקציה החדשה של קניוני עזריאלי? תלוי בכם

אילו הנחות תקבלו באפליקציה החדשה של קניוני עזריאלי? תלוי בכם

אתם רוצים הנחות, בעזריאלי רוצים לדעת עליכם כמה שיותר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

75 שקל לקניית ג'ינס בדיזל, קופסת אוכל ב-30 שקל בקרביץ או משקפי שמש ב-99 שקל באופטיקנה – אלה חלק מהקופונים שהופיעו היום באפליקציה החדשה של קניוני עזריאלי (Azrieli App) ללקוחות שהורידו אותה בקניון בתל אביב. האם מדובר במבצעי כסאח? לא בהכרח, אבל מה שמייחד את האפליקציה הוא שהם מוצעים ללקוחות שמראש הביעו עניין בקבלת קופונים בקטגוריות הללו.

הכוונה היא שהלקוח מזין מראש את הקטגוריות והרשתות המועדפות עליו, וכאשר הוא מגיע לקניון – האפליקציה מציעה לו את הקופונים הרלבנטיים לו. כאשר הוא לוחץ על הקופון ומשתמש בו, הוא נעלם מהמסך.

לקוח שבדרך כלל נוהג לקנות בקניון מסוים ומגיע לקניון אחר של עזריאלי, מקבל קופונים מותאמים למיקום שלו.

הקופונים באפליקציה ייחודיים לה ואינם חלק מהמבצעים השוטפים. בנוסף אליהם, מוצגים המבצעים הכלליים שמוצעים באותה עת ברשתות. האפליקציה מספקת גם מפת התמצאות בתוך הקניון ואפשר לראות את ההפניה לחנות שמציעה את הקופון על המפה.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת גם תשלום לחניון באופן אוטומטי, מבלי להעביר כרטיס אשראי או לשלם במזומן. בחצי השנה הקרובה לקוחות שיורידו את האפליקציה יקבלו הנחה של 50% בחניון. בהמשך תאפשר האפליקציה גם ניווט למקום החניה.

fashion2

כדי שכל זה יקרה, הלקוחות למעשה מספקים לקבוצת עזריאלי הרבה מאוד פרטים על עצמם – החל משמם המלא, דרך מספר כרטיס האשראי ומספר הרכב ועד העדפות הקנייה שלהם. מה קורה לכל המידע הזה והיכן הוא נשמר? בקבוצה טוענים שהם שומרים את המידע לעצמם בלבד ולא מעבירים אותו לרשתות או לגורם אחר: "אנחנו יודעים שהנושא הזה חשוב לצרכנים ושהם סומכים עלינו ועל המוניטין שלנו שנגן על המידע", אמרה היום דנה עזריאלי, יושבת ראש קבוצת עזריאלי.

fashion3

ובכל זאת, יש תחושה מסוימת של אובדן פרטיות מוחלט. האפליקציה מזהה את המשתמש כבר כשהוא מתקרב לקניון ומציעה לו הצעות שאמורות להתאים לו. איפה עובר הגבול בין מידע שימושי לאפליקציה שמהווה מטרד? התשובה אינה מובנת מאליה, משום שכפי שיש צרכנים רבים שהדבר יפריע להם, אני בטוחה שיש רבים אחרים שלא יוותרו על קופון כזה או אחר גם במחיר של אובדן הפרטיות שלהם.

fashion4

אז אילו רשתות מציעות קופונים באפליקציה? חלק ניכר מהרשתות הגדולות כבר שם, כמו קסטרו, H&M, פוקס, הוניגמן, בילבונג, קרביץ ועוד, אבל עדיין לא כולן. למשל, בתי הקפה לא נמצאים. עם זאת, בהנהלת הקבוצה בטוחים שזה עניין של זמן: "זה כלי עזר לחנויות עצמן. אני לא רואה בזה איום לחנויות אלא להפך. בחנות יראו שזה יגביר את התנועה", אמרה עזריאלי.

ומה בהמשך? בעזריאלי הכריזו כבר על הפרויקט הבא: אתר סחר מקוון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות