בנייני הבוטיק בשכונת הדרים בשהם יוצאים לדרך: לגור בבניין ולהרגיש בבית פרטי - פואנטה

בנייני הבוטיק בשכונת הדרים בשהם יוצאים לדרך: לגור בבניין ולהרגיש בבית פרטי

מרפסות גדולות, סטנדרט בנייה גבוה, חניון תת קרקעי ומעלית בכל בניין – המדורגים ובנייני הבוטיק של אזורים בשכונת הדרים בשהם מספקים רמת חיים אחרת

שכונת הדרים בשהם - לגור בבנייני בוטיק. הדמיה: 3DVISION
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל מי שמחפש דירה יודע שמדובר במשימה מאתגרת. לא קל למצוא את השילוב האולטימטיבי בין מיקום נוח, אוכלוסיה איכותית, מערכת חינוך טובה וקצת ירוק בעיניים. אבל האמת היא שלא צריך לחפש יותר מדי – יש מקום כזה: שכונת הדרים בשהם. פרויקט אזורים בשהם הוא פרויקט ייחודי בעיר, הכולל מגוון דירות – החל מדירות שלושה חדרים ועד פנטהאוזים ודירות גן, וכעת מתחילים לשווק גם את הבניינים המדורגים ואת בנייני הבוטיק של השכונה: בניינים של 3 ו-5 קומות עם מרפסות ענקיות, פרטיות מירבית, וכמובן – חניון ומעלית בכל בניין.

אזורים שהם
המדורגים בפרויקט אזורים בשכונת הדרים בשהם. הדמיה: 3dvision

אזורים גאה להשיק את השלב הבא בפרויקט "אזורים שהם", מתחם איכותי הכולל סוגי דירות נוספים על אלו שבשלב הראשון. לדברי יוני בראל, מנהל המכירות הארצי באזורים, בשלב זה יוקמו בנייני בוטיק בני 3 קומות שכוללים רק 8 דירות בבניין לצד בניינים מדורגים בני 5 קומות עם דירות בעלי מרפסות רחבות ידיים. המתחם בולט בייחודו בשכונה בזכות הבינוי המדורג לצד מבני הבוטיק המעניקים חווית מגורים איכותית ויוקרתית.

    אל תחמיצו את ההזדמנות לחיות בשכונת הדרים בשהם

    הדרים שהם: "הפרויקט המבוקש באזור"

    הנתונים מדברים בעד עצמם. בקומה האמצעית נמכרת דירת 6 חדרים ששטחה כ-168 מ"ר, עם מרפסת מוארת של כ-58 מטר, אשר יוצאת מהסלון ופונה לאזור פתוח. "התכנון המוקפד לצד המפרט היוקרתי הם שהופכים את "אזורים שהם" לפרויקט המגורים המבוקש ביותר בשהם", אומר בראל.

    לדבריו, השלב הראשון של השיווק היה מוצלח מאוד, וכבר עשרות משפחות הצטרפו למתחם המגורים של אזורים בשכונת הדרים שהם: “תמהיל הדירות המגוון שמוצע יחד עם שלב זה, מאפשר למרבית הרוכשים למצוא את מבוקשם בפרויקט אזורים שהם. רוכשים שנכנסים למשרד המכירות מוצאים את הדירה שהם חיפשו – החל מדירת 3 חדרים, דרך 4 ו-5 ועד פנטהאוזים ודירות גן".

    אזורים שהם
    הבניינים המדורגים בפרויקט אזורים בשכונת הדרים שהם. הדמיה: 3dvision

    עו"ד נדב בריח, מנהל השיווק של הפרויקט, מוסיף ומחדד: "הפרויקט של אזורים הוא פרויקט המדורגים היחיד בשכונה, והוא מביא איתו יתרון עצום של מרפסות גדולות של 20 מטר ויותר, לצד תחושת פרטיות. מעבר לכך, כל הבניין מכוסה אבן – ובכל הבניינים יש חניון תת-קרקעי ומעלית. אפשר לומר שבפרויקט הזה אין דירה סטנדרטית, כולן דירות מיוחדות. כך למשל, דירת 4 חדרים מגיעה עם מרפסת של כ-29 מטר. זה מייצר פרטיות ואיכות חיים לכל דייר".

    מי צריך רכב? בשכונת הדרים הכול במרחק הליכה

    הדרים שהם
    המדורגים בפרויקט אזורים בשכונת הדרים בשהם. הדמיה: 3dvision

    שכונת הדרים בשהם שיש בה הכול, וכשאומרים הכול – מתכוונים לזה שיש בה הכול, ובמרחק הליכה. גני ילדים, בתי ספר (יסודי ותיכון), מתנ"ס, בתי כנסת, שבילי אופניים, מרכז מסחרי ואפילו פארק עם אגם… בניגוד לשכונות אחרות בשהם, שכונות הדרים היא פשוט סוג של מיקרו-קוסמוס שבו לא צריך להזיז את האוטו ולא צריך להתאמץ כדי ליהנות מחיי יומיום נוחים ועשירים.

    "הייחוד בשכונת הדרים בשהם היא שזו שכונה הוליסטית, סגורה, שהכול נמצא בתוכה, כולל פארק של כ-100 דונם עם אגם ביו פילטר, בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת, שבילי הליכה ואופניים ומרכז מסחרי", אומר עו"ד בריח, "לא היה דבר כזה בשהם עד היום, כל השירותים והמרכזים נמצאים במרחק הליכה".

    מפרט יוקרתי בכל הדירות

    מעבר ליתרון הגלום באופייה הייחודי של שכונת הדרים בשהם, הדירות בפרויקט אזורים מגיעות עם מפרט שבמקומות אחרים אפשר רק לחלום עליו: "המפרט מאוד גבוה בכל הדירות. מי שקונה דירה בפרויקט אזורים בשהם פשוט נכנס לגור בדירה", אומר בריח.

    "מדובר למשל במערכת המיזוג. בכל הדירות יש מזגנים. בנוסף, בכל הדירות בפרויקט יש תריסים חשמליים בכל החלונות, וריצוף יוקרתי של 120*60, שהוא לא ריצוף לא סטנדרטי אלא כזה שמאפיין בדרך כלל צמודי קרקע. במרפסות יש ריצוף דמוי דק, ובחדרי ההורים מוצעת אפשרות לפרקט. בנוסף, בכל הדירות בפרויקט יש בידוד כפול בכל החלונות, ובדירות הגן והפנטהאוזים יש הכנה למטבח חיצוני".

    לדבריו, אחת מגולות הכותרת בדירות הוא העובדה שמדובר בבית חכם: "בכל דירה אפשר לשלוט במזגן, בדוד, בתריסים ובתאורה באמצעות ממש שמתחבר לסמארטפון. כך למשל, אפשר לכבות את כולם בבת אחת כשיוצאים מהבית".

    הסטנדרט הגבוה מתקיים גם בחדרי השירותים והאמבטיה: "אסלות תלויות, ארונות אמבטיה… הרבה מחשבה הושקעה במפרטים של הדירות, כדי שהן יהיו הולמות לקהל שרוכש אותן", אומר בריח, "החל ממעצבת פנים שעיצבה את הלובי, עד חניונים תת-קרקעיים ו-2 חניות לכל הדירות, אפילו לדירות 3 חדרים. בהסתכלות קדימה זה חשוב, כי לא יהיה עומס בחניות – כיום יש בעיה כזאת בשהם".

    כאמור, כעת, לאחר התחלה מצוינת ושיווק של דירות בשלב א', יוצא לדרך שיווק בנייני הבוטיק והבניינים המדורגים של פרויקט אזורם בשכונת הדרים שהם.

      אל תחמיצו את ההזדמנות לחיות בשכונת הדרים בשהם

      תגובות: 0

      נגישות