רוצים להיות ג'יימס בונד? אסטון מרטין DB11 נחתה בישראל. כמה היא עולה?

רוצים להיות ג'יימס בונד? אסטון מרטין DB11 נחתה בישראל. כמה היא עולה?

חמישה ישראלים כבר רכשו את המכונית בגרסת ההשקה המיוחדת במחיר של 2.35 מיליון שקל. המכונית תגיע ארצה גם בגרסה "בסיסית" במחיר של 2 מיליון שקל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: בועז קרפל, מערכת "עולם הרכב"

בקיץ האחרון טסנו לאנגליה לביקור חטוף במפעלי אסטון מרטין ולנסיעת התרשמות ראשונה מהמכונית המחליפה של דגם DB9 האגדי. 

ידענו כי היורשת חייבת להיות הרבה יותר מרשימה בעיצוב, חזקה בביצועים  ועשירה בטכנולוגיה ואבזור, והמציאות הוכיחה לנו כי צדקנו. בנסיעת ההתרשמות חווינו את אחת המכוניות המרגשות ביותר בעולם. מסתבר שלא רק אנחנו התרשמנו מהמכונית, וכי רשימת ההזמנות שלה היא הגדולה מאז ומעולם לדגם של אסטון מרטין למרות המחיר הגבוה. עד כה נרשמו כ-4,000 הזמנות ל-DB11 והאורות במפעלי החברה דולקים ללא הרף.  

גרסת השקה נדירה לאלף המכוניות הראשונות גם בישראל

באסטון החליטו כי בשנים הקרובות יושק מדי שנה עם דגם חדש, ובכך יורחב ליין הדגמים של היצרן הבריטי שמנוהל על ידי דוקטור אנדי פאלמר, מי שהיה נהג מירוצים בעברו ואף עמד בראש יצרנית המכוניות היפנית ניסאן.

אותו פאלמר חתום על המכלולים של המכוניות במהדורת ההשקה וחתימתו מעניקה להן ערך נדיר כפריט מיוחד, מעבר למכונית עצמה – שהיא בהחלט פסל סביבתי נדיר ומהיר.

אסטון 1אסטון מרטין DB11. צילום: יצרן

מחירה של אותה גרסת השקה הוא 2.35 מיליון שקל, ופרט לחתימתו של פאלמר, יש בה כמה תוספות עיצוביות מיוחדות ומגוון של 6 אופציות שונות, כמו גימור פנימי בעץ שחור ומבריק לצד שטיחים מיוחדים ומערכת שמע איכותית בהספק 1,000 וואט עם לא פחות מ-13 רמקולים.

גם העיצוב החיצוני של גרסת ההשקה קיבל טיפול מיוחד עם חצאיות היקפיות שחורות, חישוקי 20 אינץ' מעוצבים במיוחד ובצביעה בלעדית. כמו כן תמצאו עיצוב מיוחד בפתחי האוורור ועיטורים עם הכנפיים.

אסטוו 2אסטון מרטין DB11. צילום: יצרן

חמשת המעושרים והמאושרים

מחברת אוטודיל, בבעלותם של מאיר אוחיון ותומר דותן – שהם גם היבואנים של אסטון מרטין לישראל – נמסר כי חמישה לקוחות ישראלים כבר הזמינו את המכונית בגרסה הנ"ל. הראשון שבהם יקבל את המכונית שלו בימים אלה.

פרט לגרסאות ההשקה הנדירות, המכונית תגיע ארצה גם בגרסה "בסיסית" במחיר של 2 מיליון שקל. 

אסטון 3אסטון מרטין DB11. צילום: יצרן

הכתבה פורסמה לראשונה במדור "עולם הרכב" באתר חדשות הספורט 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות