אפל משיקה את Apple Card - כרטיס אשראי מתקדם שייתן החזרים כספיים - פואנטה

אפל משיקה את Apple Card – כרטיס אשראי שייתן החזרים כספיים

כרטיס האשראי אפל קארד מבטיח להיות נטול עמלות, ומגיע בעיצוב נקי אופייני לאפל. הכרטיס מצטרף לשורת שירותים חדשים שמציעה אפל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אפל נכנסת לתחום פיננסי חדש ומשיקה כרטיס אשראי (Apple Card). בניגוד לשירות התשלומים שלה, Apple Pay, שבו אפל מספקת רק פלטפורמה לביצוע עסקה ולהעברת תשלומים, אפל קארד הופך את אפל לגוף אשראי. לשם כך, היא חברה לאחד הבנקים הגדולים בארה"ב – גולדמן סאקס – ולחברת האשראי מאסטר קארד.

אפל קארד הוצג באירוע החגיגי של החברה היום, שבו היא השיקה גם את שירות הטלוויזיה החדש שלה (אפל TV PLUS). הרעיון הוא לשלב את השימוש בו עם השימוש בשירות התשלומים של אפל Apple Pay – ובאפליקציית הארנק שלה.

אפל, כמו אפל, אוהבת לבדל את המוצרים שלה גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה שימושית, והכרטיס נראה שונה מכרטיס אשראי סטנדרטי: הוא מיוצר מטיטניום, לבן, נקי ממספרים, אין בו מקום לחתימה ומוטבע עליו שם הלקוח. באפל מבטיחים כי הוא מאובטח בטכנולוגיה מתקדמת, וכי העובדה שעל הכרטיס לא מתנוסס מספר חשבון הופכת אותו לבטוח יותר מפני גניבה.



יש כמה הבדלים מהותיים בינו לבין כרטיסי אשראי האחרים: ראשית, אפל מבטיחה כי לא תעניש לקוחות על פיגור בתשלום; שנית, אפל תיתן החזר כספי יומי על שימושים מסוימים: 2% על שימוש באפל pay ו-3% על רכישות ישירות של מוצרי אפל; ושלישית, לא תהיה עמלה או דמי שימוש.

לחצו כאן לקבלת כל הפרטים על אפל קארד

בישראל שירות אפל פיי אמנם לא זמין, אך במדינות שבהן הוא זמין נעשה בו שימוש יחסית נרחב. באירוע דיווח טים קוק, מנכ"ל אפל, כי עד היום נעשו בו 10 מיליארד עסקאות. הכרטיס החדש Apple Card אמור להשלים את שירות התשלומים. כדי לקבל את הכרטיס, תתבצע הרשמה באמצעות האייפון, וכדי לעקוב אחר ההוצאות יש להיכנס לאפליקציית הארנק. האפליקציה גם מאפשרת ללקוח לשאול שאלות ולקבל תמיכה.

נכון לעכשיו, הכרטיס יהיה זמין בארה"ב בלבד.

אפל השיקה את שירות הטלוויזיה Apple TV PLUS

השקת כרטיס האשראי אפל קארד היא אמנם בשורה חשובה, אך לא היחידה.

באירוע הכריזה אפל גם על שירות הטלוויזיה בסטרימינג אפל TV PLUS, שיתחרה ישירות בנטפליקס ויציע תוכן מקורי של מיטב הכוכבים בארה"ב, החל מאופרה ווינפרי ועד ג'ניפר אניסטון.

עוד היא הכריזה על שירות גיימינג חדש (Apple Arcade) ועל שירות חדשות (Apple News).



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות