עוד ריקול, הפעם בעקבות ריח לא אופייני בתרסיס שמן קנולה של ויליפוד

עוד ריקול, הפעם בעקבות ריח לא אופייני בתרסיס שמן קנולה של ויליפוד

אם יש לכם תרסיס קנולה של וילי-פוד, ייתכן שהוא אכן פגום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש לכם תרסיס שמן קנולה של וילי-פוד והריח שלו נראה לכם חשוד, ייתכן שהוא אכן פגום. החברה מודיעה הערב על ריקול (איסוף מוצרים) של תרסיס על בסיס שמן קנולה 156 מ"ל (ברקוד 7290108500370), המסומנים בתאריך אחרון לשימוש 05/2018.

כאמור, הסיבה אינה חשש לסמונלה או לליסטריה, כפי שאירע במקרי הריקול האחרונים בטחינה בארכה, סלטי שמיר או הסלמון של מיקי, אלא ריח לוואי לא אופייני למוצר. המוצר לא מיוצר בארץ אלא בטורקיה. בוילי-פוד מציינים כי היצרן ערך בדיקות למוצר והודיע לחברה כי אין כל סכנה בריאותית בצריכתו, אך למען הסר ספק, החברה מבצעת החזרה יזומה ובדיקות נוספות לבירור מקור הריח.

עוד מציינים בוילי-פוד כי התקלה אותרה בבדיקה פנימית ומיד עם איתורה ניתנה הנחיה לחסום למכירה את כל המלאי המאוחסן אצלה. בבדיקת מוצרים שביצעה וילי-פוד בסדרה החשודה עלה כי אכן קיים ריח לוואי לא אופייני בחלק מהמוצרים.

 בוילי-פוד לא התקבלו עד כה תלונות מצרכנים, אך הם מתבקשים לא לצרוך את המוצר ולפנות למוקד שרות הלקוחות באתר  או בטלפון 08-9321017.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות