האם אפשר לקנות בגדים פרימארק באמזון? יש קאטץ'

בגדים של פרימארק באמזון? יש קאטץ'

האם אפשר ליהנות ממחיר הרצפה של רשת (Primark) גם אונליין? לאחרונה החלו להימכר בגדים של פרימרק באמזון, אבל הרשת רוצה תקנו ישירות ממנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

האם אפש למצוא את בגדי פרימארק באמזון? כן ולא. מבולבלים? רגע, קודם קצת רגע.

אין ישראלי שלא מגיע לאירופה ומיד מברר היכן נמצאת חנות פרימארק (Primark) הקרובה. המחירים ברשת Primark נמוכים באופן קיצוני, מה שהופך את החנויות לפופולריות וצפופות. מי שלא אוהב את חוויית הקנייה הזאת, היה מעדיף ודא להזמין אונליין – אלא שרשת Primark מחזיקה אתר שבו אפשר רק לראות את המוצרים ואת המחירים, ולא להזמין. לכן, צרכנים רבים קפצו מאושר כאשר גילו שדרך אתר אמזון בריטניה אפשר להזמין פריטים של Primark – ואפילו את הפריטים האהובים הממותגים של דיסני והארי פוטר.

בגדים של פרימארק באמזון – אבל לא ישירות

אז האם קיים שיתוף פעולה בין אמזון ל-Primark? התשובה היא לא. אמנם יש בגדים של פרימארק באמזון, אבל באופן חריג ומפתיע, רשת פרימארק פרסמה הודעה שקוראת ללקוחותיה להמשיך ולרכוש בחנויות הפיזיות. הסיבה: אין לה שום הסכם עם אמזון או עם צד שלישי שימכור את מוצריה. למעשה, מוצרי פרימארק באמזון פשוט נמכרים על-ידי גורם שלישי וההוכחה היא המחירים – שבאתר אמזון הם גבוהים משמעותית מאשר המחירים בחנויות Primark.

כך למשל, פיג'מת הארי פוטר (Huffelpuff) נמכרת ברשת Primark בבריטניה ב-6 פאונד, ואילו באתר amazon.co.il היא נמכרת בכ-10-20 פאונד.

בכל אופן, יש להניח שצרכנים רבים שלא יכולים להגיע באופן פיזי לחנויות פרימארק כן ינצלו את האפשרות להזמין את המוצרים דרך אמזון, גם אם המחירים שם יכולים להיות גבוהים פי שלושה ויותר.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות