באיחור אופנתי... עכשיו יש אפשרות לחפש באתר Airbnb בעברית - פואנטה

באיחור אופנתי… עכשיו יש אפשרות לחפש באתר Airbnb בעברית

שנים אחרי שנכנס לפעילות בארץ, ישראלים יכולים כעת להשתמש באתר ובאפליקציות של אתר Airbnb בעברית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אתר התיירות Airbnb אמנם כבר פופולרי בישראל (כמו ברוב העולם), אבל כעת הוא יהיה הרבה יותר נגיש לישראלים וכנראה עוד הרבה יותר פופולרי. אחרי שנים שהאתר נגיש לישראלים רק באנגלית – כעת Airbnb נגיש בעברית.

מי שנכנס לאתר יכול לקרוא בעברית ולחפש בעברית, מה שבוודאי יקל על ישראלים רבים שהתקשו להשתמש באתר עד כה. חברת Airbnb הודיעה כי גם האתר וגם האפליקציות שלה מוצגים בעברית, וזאת כהפגנת מחויבות כלפי הקהיה הבינלאומית.

"הפלטפורמות באתר האינטרנט, והאפליקציות המותאמות ב-iOS וב-Android, הן חלק ממחויבות המתמשכת של Airbnb לקידום משימתה ליצירת עולם בו יוכל כל אדם להרגיש שייך בכל מקום. החל מהיום כל התכונות הפופולריות של הפלטפורמה של Airbnb יהיו נגישות בעברית: עמודים הכוללים רשימות של אלפי בתים הניתנים להזמנה לחופשות נהדרות, חוויות מסביב לעולם ותוכן שימושי המסביר כיצד לטייל או לארח עם Airbnb", נכתב בהודעת החברה.



נזכיר כי בחודשים האחרונים הייתה מתיחות גדולה בין ממשלת ישראל לאתר Airbnb, לאחר שהאתר החליט להוציא מהמאגר שלו דירות ביהודה ושומרון. לאחר פגישה בין בכירי משרד התיירות להנהלת האתר, נסוגה Airbnb מהחלטתה, החזירה את הדירות ביו"ש למאגר והכריזה כי היא תתרום את הכסף שישולם עבור דירות אלה.

כידוע, הרעיון שעל בסיסו הוקם אתר Airbnb הוא שכל אדם יכול להשכיר את ביתו לתיירים או לשכור בית ממקומיים שמבקשים להשכיר את ביתם, כך שאתר Airbnb מאפשר למעשה לאנשים בכל העולם לשלם הרבה פחות על לינה בארץ אחרת ולהיחשף לחיי היומיום של התושבים, ומן הצד השני הוא מאפשר לאזרחים מהשורה להשכיר את ביתם וכך לזכות בהכנסה נוספת. האתר כמובן התפתח עם השנים עד כדי שהפך איום ממשי על בתי המלון.

בישראל Airbnb נהנית מנוכחות ופעילות עסקית חזקה וגוברת מאז שנת 2009. בין נובמבר 2017 ועד לנובמבר 2018 הוזמנו בישראל 22,000 מקומות לינה, והמארח הטיפוסי זכה להכנסה של למעלה מ-10,000 שקלים. בנוסף מחוללת Airbnb מהפכה באופן בו מטיילים ישראלים חווים יעדים אחרים. במהלך אותו פרק הזמן (נובמבר 2017 עד נובמבר 2018) הזמינו 519,200 תיירים מספר כולל של 949,100 לינות באמצעות Airbnb בישראל, זאת במסגרת 210,000 נסיעות בסך הכל (לרבות תנועה מקומית ובינלאומית) ברחבי העולם; היעדים המובילים בקרב התיירים הישראלים בעולם היו איטליה, ארה"ב, צרפת, ספרד ויוון.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות