Adika מתרחבת: משיקה את Adika YOUNG, קולקציה למתבגרות צעירות - פואנטה

Adika מתרחבת: משיקה את Adika YOUNG, קולקציה למתבגרות צעירות

במטרה לפנות לנערות צעירות, מציע מותג האופנה האינטרנטי קולקציה ייעודית

קולקציית Adika YOUNG בחנות Adika בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מותגי אופנה כבר מזמן הבינו שכדאי ליצור נאמנות בקרב קהלים רחבים – וכך גם מותג האופנה Adika, שהשיק את Adika YOUNG, קולקציה לילדות ולנערות בנות 10-14.

Adika, שהחל את דרכו כמותג אונליין בלבד ולאחר מכן גם פתח מספר חנויות, ביניהן חנות דגל בדיזנגוף סנטר, מזהה את המגמה בקרב הילדות – שלעתים כבר בגיל צעיר מאוד גולשות באתרים כמו נקסט או ASOS, ולא רוצה להישאר מחוץ לחגיגת הקניות. פלח אחר של קונות פוטנציאליות הן כמובן האימהות, אשר כעת יכולות לרכוש בגדים יחד עם הבנות שלהן ב-Adika – בין אם באתר ובין אם בחנות בדיזנגוף סנטר.

ב-Adika מספרים כי ההחלטה להקים את Adika YOUNG מתבססת על סקר שוק המעיד על מובילות המותג בקרב צעירות, כשהרעיון הוא לפנות לקהל הצעיר הממוקם על התפר שבין קטגוריית הנערות לקטגוריית הילדות ולהציע לבנות הגיל הזה פריטים אופנתיים במידות וגזרות המותאמות לגילן במחירים נוחים ונגישים.

Adika YOUNG – כמה תשלמו?

אז מה באמת המחירים של הפריטים בקולקציית Adika YOUNG? רוב המחירים נעים בין 40 ל-170 שקל לפריט, אבל יש גם פריטים יקרים יותר, כמו נעליים של אדידס או אול סטאר.

ג'ינס סקיני עולה כ-110 שקל, סווטשירטים נמכרים בכמה רמות מחיר של כ-60 שקל, 80 ו-90 שקל ומגוון חולצות נמכרות בכ-50 שקל.

הנה כמה דוגמאות:

מי עומד מאחורי Adika?

לא רבים מהצרכנים יודעים זאת, אך אתר האופנה Adika שייך לקבוצת גולף, המחזיקה גם ברשתות גולף קידס, גולף & קו, אינטימה ופולגת. קבוצת גולף רכשה את Adika בשנת 2015 ב-40 מיליון שקל, לאחר שהאתר הפך להצלחה מאז שקם בשנת 2012 ע"י דדי שוורצברג ועדי רונן, והחנות של Adika בדיזנגוף סנטר הייתה לפני כן חנות גולף.
מאז הרכישה, Adika מאפשרת לגולף להגיע אל קהל של נשים צעירות, מוטות קניות אונליין, שככל הנראה לאו דווקא מבקרות בחנויות הרגילות של רשת גולף.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות