רשימת התארים המשתלמים ביותר - פואנטה

רשימת התארים המשתלמים ביותר

בחירת מסלול לימודים לפי יכולת ההשתכרות בתחום יכולה לסייע לגברים ונשים בתחילת דרכם באקדמיה. אז מה התארים הכי משתלמים כאשר יוצאים לשוק העבודה? הנה כל הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אחת הסיבות העיקריות ללמוד באקדמיה היא להגדיל את הסיכוי למצוא משרה מתגמלת בשוק העבודה. הבעיה היא ששוק העבודה משתנה בתדירות גבוהה ושלא תמיד אפשר לעקוב אחריו, מה גם שלתוך המשוואה צריך להכניס שיקולים שקשורים לתכונות אופי, יכולות, פוטנציאל ותחומי עניין אישיים.

עם זאת, בחירת מסלול לימודים לפי יכולת השתכרות בתחום היא בהחלט דרך טובה לקבל החלטה. אז מה קובעות טבלאות השכר בשאלה מה משתלם ללמוד? הנה 5 התארים שמככבים ברשימה:

1. תואר במדעי המחשב

זהו סוד ידוע שמשתלם ללמוד מדעי המחשב ושבעזרתם אפשר לפתוח את הדלת לקריירה מתגמלת. לצד הבדלים יחסית גדולים בין תחומי ההתמחות, יש גם מאפיינים שמשותפים לכל מי שמסיים את מסלול ההכשרה המפרך בהצלחה.

אין צורך להכביר במילים, תואר במדעי המחשב הוא משהו שבהחלט כדאי לשקול אם עומדים בתנאי הקבלה.

2. תואר בחשבונאות

לימודי חשבונאות מבטיחים שכר גבוה. בוגרי התואר נהנים מביקוש בסקטור הפרטי והציבורי. התחרות על מנהלי חשבונות טובים מגדילה את השכר הממוצע בענף, משפרת את התנאים ומבטיחה מיצוי מלא של הפוטנציאל.

בנוסף, הלימודים עצמם מעניינים כי הם מתייחסים לסוגיות שנמצאות בלב ליבו של השוק המודרני ואחריהם אפשר לעבוד כיועצי מס, חשבי שכר וכמובן מנהלי חשבונות.



3. תואר בהנדסה

תואר ראשון בהנדסה מצליח לשמור על מעמדו על רקע שורה ארוכה של שינויים בעולם האקדמיה ובכלל. משתלם מאוד להיות מהנדס עם תואר אקדמי מוכר, בין אם על מנת לפתוח עסק ולהציע שירותי ייעוץ עצמאיים או בשביל להגיש מועמדות למשרת שכיר בחברות בנייה ויזמות.

כמו כן, תואר בהנדסה מאפשר להמשיך ללימודי תואר שני ולהרחבת תחומי ההתמחות תוך כדי הקריירה.

4. תואר ברפואה

עוד תואר קלאסי שמציע שילוב בין תדמית מצוינת ותנאי שכר משתלמים הוא רפואה. גם כאן קיימים מטבע הדברים הבדלים בין תחומי ההתמחות, אך באופן כללי מדובר במקצוע נדרש ומבוקש. אמנם, חסרים תקנים בבתי החולים, אך רופאים טובים תמיד יקבלו הצעות עבודה אטרקטיביות.

5. תואר במנהל עסקים

לימודי מנהל עסקים משלבים בין תחומים משיקים כמו שוק ההון, ניהול משאבי אנוש, שיווק, מערכות מידע ועוד. מטרת הלימודים היא לאפשר לסטודנטים לקבל ארגז כלים מגוון שבו הם ישתמשו בעתיד על מנת לפתוח או לנהל עסק.

בנוסף, קיימים מסלולי התמחות אפשריים ובהם מנהל עסקים וחשבונאות, מנהל עסקים ומימון, מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע ומנהל עסקים ותקשורת. בקיצור, כל מה שסטודנטים צריכים על מנת לפתוח לעצמם אפשרויות לעתיד הקרוב והרחוק.



תגובות: 0

נגישות