חבילת הסלולר ב-012 מובייל מבטיחה החזר חודשי באמצעות תווי שי של BUYME - פואנטה

חבילת הסלולר ב-012 מובייל מבטיחה החזר חודשי באמצעות תווי שי של BUYME

מנויים שיצטרפו לחבילת הסלולר של 012 מובייל ו-BUYME יקבלו אחת לחודש תווי שי למימוש ברשתות, מסעדות ואטרקציות. מה חשוב לדעת ולכמה זמן ההטבה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חבילת סלולר מעניינת שמציעה כעת חברת 012 מובייל מנסה להגיע אל לב הצרכנים באמצעות הבטחה לתווי שי בגובה החשבון החודשי – וזאת למשך שנה. בחבילה זו המנוי משלם 39 שקל בחודש עבור 50 ג'יגה גלישה ו-50 דקות שיחה לחו"ל, ומקבל החזר על התשלום באמצעות שובר לשימוש באטרקציות ובתי עסק ברחבי הארץ.

מדובר בשיתוף פעולה בין 012 מובייל (מותג הלואו קוסט של פרטנר) לבין חברת תווי השי BUYME. BUYME היא פלטפורמה מובילה בארץ לשוברי מתנה דיגיטליים, ואפשר לממש את תווי השי שלה כמעט בכל רשת בארץ – החל מרשתות האופנה ועד גופי תיירות (לדוגמה, גולף, פוקס קניוני עזריאלי ועוד).



מה חשוב לדעת על החבילה של 012 מובייל ו-BUYME?

  • לא מדובר בשובר פתוח אלא שובר לבחירה מתוך מגוון שנקבע ע"י החברה. השובר ניתן באמצעות לינק שנשלח למנוי. המנוי לוחץ על הלינק מזין מספר טלפון ובוחר שובר מתוך המגוון שמוצע לו
  • כל לינק שנשלח בתוקף לבחירת שובר עד 30 יום, לא ניתן לצבור שוברים מחודש לחודש
  • לא ניתן לאחד שוברים בין כמה מנויים – כל שובר הוא אישי
  • השובר שנבחר בתוקף לשנתיים
  • כעבור שנה ההחזר החודשי נפסק והמנוי ממשיך לשלם 39 שקל בחודש למשך שנה נוספת. בתום השנתיים הראשונות, המחיר עולה ל-49 שקל בחודש.
  • התוכנית פתוחה ללקוחות כל החברות, כולל לקוחות קיימים של 012 מובייל, ללא עלות סים וללא דמי מעבר בין תכניות.

012 מובייל ו-BUYME: במקום הנחות – החזרים

הרעיון של 012 מובייל הוא להסיט את השיח מהנחות או מ"חבילה לכל החיים" שמציעות המתחרות, אל רעיון ההחזר החודשי (Pay Back).

ב012 מובייל יודעים מדוע הם רוצים לשנות את השיח. החבילה של 012 מובייל אינה מאוד אטרקטיבית מבחינת מחיר, אם למשל משווים אותה לחבילה לכל החיים של We4G שהושקה לאחרונה. כפי שפורסם במדור הסלולר של פואנטה, החבילה של We4G היא חבילת 80 גי'גה ב-33 שקל לכל החיים. החבילה של 012 מובייל יקרה יותר וכוללת נפח גלישה נמוך יותר – ועל כן החזר חודשי בפורמט של תווי שי יכול להוות מעין פיצוי.

הצרכנים מכירים את הקונספט של החזר חודשי בעיקר מענפים אחרים, למשל רשתות המזון וחברות האשראי, אבל עד כה לא הייתה חברת סלולר שהשתמשה בשיטה הזאת.

הבחירה ב-BUYME היא בחירה מוצלחת, משום ש-BUYME עובדת עם כ-1,000 בתי עסק ומשלבת מעל ל-1,000 מתנות וחוויות, כולל אטרקציות, מסעדות, סדנאות והופעות ועוד. ההנחה היא שההיצע הרחב מתאים לכל אחד. כך למשל, בין המסעדות יש גם מסעדות יוקרה כמו טאיזו וגם מסעדות עממיות יותר, כולל מסעדות טבעוניות וכשרות. בתחום האופנה והספורט אפשר למצוא רשתות כמו אדידס וריבוק ובתחום הפנאי אפשר למצוא את צומת ספרים. עם זאת, יש להניח שרוב המוצרים והשירותים לבחירה יעלו יותר מ-39 שקל.

השוואת חבילות סלולר



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות