LG חושפת את LG G8X ThinQ: סמארטפון עם מסך כפול - פואנטה

LG חושפת את LG G8X ThinQ: סמארטפון עם מסך כפול

LG G8X זוכה אמנם לפחות סיקור מגלקסי FOLD, שמציע לראשונה סמארטפון מתקפל עם מסך גמיש, אבל מדובר בפתרון מעניין למי שמחפש מסך כפול. כך זה עובד

LG G8X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בזמן שסמסונג משיקה לראשונה סמארטפון מתקפל (Galaxy Fold), מציגה LG בתערוכת הטכנולוגיה IFA בברלין פתרון אחר: סמארטפון עם מסך כפול. דגם LG G8X ThinQ הוא לא סמארטפון עם מסך גמיש, אלא סמארטפון שמגיע עם כיסוי שמהווה מסך נוסף. הקונספט הזה הוצג כבר בסמארטפון הדגל שלה LG V50 אשר הוצג בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה, אך בחברה אומרים שדגם LG G8X ThinQ מוצלח יותר ומבוסס על שינויים ושיפורים שהציעו הצרכנים בעקבות הדגם הקודם.

איך זה בעצם עובד?

LG G8X ThinQ הוא בעצם סמארטפון עם מסך גדול של 6.4 אינץ', וכאשר מניחים אותו בכיסוי – אפשר להפוך את הכיסוי למסך OLED מקביל, זהה לחלוטין בגודלו ועיצובו (כולל מגרעת קטנה זהה למגרעת המיועדת למצלמת הסלפי בצג העיקרי).

חיבור הטלפון אל המסך הכפול מתבצע באמצעות USB.



כאשר שני המסכים פעילים, הם יכולים להציג אפליקציות שונות – כמו למשל משחק בצג אחד ויוטיוב בצג אחר. אפשר גם להשתמש בשני המסכים יחד כמסך אחד גדול, ואפשר להפוך את אחד הצגים למקלדת ולעבוד על הסמארטפון בתצורת לפטופ.

LG עם מסך כפול

עוד פרטים על LG G8X ThinQ

בין השיפורים ש-LG הכניסה אפשר למצוא סוג של צג שלישי – צג OLED חיצוני בן 2.1 אינץ', אשר מאפשר למשתמשים לבדוק את השעה, התאריך ואת מצב הטעינה, לקבל הודעות ולזהות שיחות – מבלי להידרש לפתוח את שני המסכים.
LG מבטיחה כאן פתיחה מהירה של המכשיר באמצעות חיישן טביעת אצבע המשולב במסך, גם כאשר המסך הכפול מקופל לאחור.

LG גם מבטיחה איכות צילום גבוהה במצלמה הקדמית, באמצעות חיישן 32 מגה-פיקסל. לראשונה אפשר גם לעבור בין המצלמה הקדמית לבין המצלמה האחורית בזמן צילום וידאו.

בניגוד ל-V50, אשר לא נמכר בישראל, דגם LG G8X ThinQ ישווק בישראל בנובמבר 2019.

האם מדובר בפתרון מוצלח יותר ממסך גמיש?

כאמור, הכרזת LG  G8X ThinQ מגיעה במקביל להשקה המיוחלת של הסמארטפון הראשון בעולם, גלקסי FOLD. גלקסי פולד הושק למעשה כבר באפריל 2019 אך נגנז מיד, לאחר שהתגלו בו תקלות רבות. סמסונג גילתה שייצורו של מסך גמיש הוא הרבה יותר מורכב מכפי שחשבה, ויצאה למסע תיקונים שהסתיים רק לאחרונה בהשקה המחודשת.

גם וואווי נאלצה לעכב את השקת הסמארטפון המתקפל שלה, וואווי MATE X, אשר כפי שדיווחנו כאן, הוצג לראשונה בתערוכת הסלולר בברצלונה במרץ 2019. ככל הנראה, גם שם הסתבר לחברה שמדובר במכשיר מורכב ותאריך היעד שנקבע (יוני 2019) היה מוקדם מדי.

לאור רגישותו של המסך הגמיש ולאור המחיר האסטרונומי של מכשירים אלה, ייתכן שדווקא הפתרון שמציעה LG הוא פתרון הגיוני יותר, שמאפשר למשתמש לבחור מתי הוא רוצה להשתמש במכשיר רגיל ומתי הוא זקוק למסך כפול.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

גלקסי FOLD



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות