לאחר סרטון העכברים בדומינוס פיצה חיפה, משרד הבריאות מבקש לסגור את המקום - פואנטה

לאחר סרטון העכברים בדומינוס פיצה חיפה, משרד הבריאות מבקש לסגור את המקום

בביקורת של משרד הבריאות המקום נמצא במצב ירוד. עוברי אורח שעברו במקום תיעדו עכברים ופרסמו את התמונות

עכברים בדומינוס פיצה חיפה
עכברים בדומינוס פיצה חיפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סרטון העכברים בדומינו'ס פיצה (סניף הכרמל חיפה) התפשט במהירות במהלך סוף השבוע . התמונות לא הותירו מקום לספק – מכרסמים מטיילים להם באין מפריע על בצק הפיצה.

את הסרטון צילם באחד הלילות עובר אורח ששמו גיל יהודה, והוא אשר העלה אותו. יהודה ראה את הדברים יחד עם עוברי אורח נוספים מחוץ לסניף כאשר הסניף היה סגור.

מטבע הדברים, המשרד הבריאות לא יכול היה להישאר אדיש, והבוקר פרסם כי מפקחת לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית חיפה יחד עם מפקח של עיריית חיפה ביצעו ביקורת בסניף דומינוס במרכז הכרמל.

לפי הודעת המשרד, בביקורת שנעשתה נמצאו ממצאים חמורים, והמבנה נמצא במצב ירוד.


עוד נמסר מהמשרד כי הבעלים זומנו לשימוע שיתקיים מחר על מנת להוציא צו סגירה. כמו כן כרגע המקום סגור.

מהמשרד פרסמו תמונות שצולמו במקום.

תמונות שצילמו פקחי משרד הבריאות בסניף דומינו'ס פיצה בחיפה

תגובת דומינו'ס פיצה

מדומינו'ס פיצה נמסר בתגובה: "ההחלטה על סגירת אחד הסניפים הצפוניים של הרשת בו צולם הסרטון התקבלה על ידי הנהלת הרשת עוד קודם לצילום הסרטון וזאת מתוך אחריות כלפי לקוחות הרשת. ההחלטה על סגירת הסניף התקבלה לאחר שעבודות פיתוח שביצעה עיריית חיפה באיזור הביאו לעליית מזיקים רבים מתחת לפני השטח. רשת דומינוס רואה באיכות וניקיון סניפיה חשיבות עצומה, והסניפים כולם עוברים ביקורות תברואה שבועיות בנוסף על ביקורות תברואה של חברות בקרה חיצוניות. התמונות שנראות בסרטון אינן נעימות לצפייה, גם לא לנו, אך אנו שבים ומדגישים כי התמונות צולמו לאחר שקיבלנו החלטה עצמאית על סגירת הסניף. אנו מכבדים את עבודת משרד הבריאות ונעבוד עמם בשיתוף פעולה. אנו מוצאים לנכון לציין כי מערכת הביוב אשר תמונותיה הופצו היום לא נמצאת בתוך הסניף ואינה חלק מהסניף. הסניף המדובר סגור ובשלב זה אין כוונה לפתוח אותו מחדש. רשת דומינוס רואה בלקוחותיה את הנכס הגדול ביותר שלה, ואף שהסניף המדובר לא היה פעיל ולא סיפק הזמנות ללקוחות בעת צילום התמונות – בכוונתנו לבצע הפקת לקחים משמעותית כתוצאה מהאירוע״.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות