בקרוב איקאה אשתאול - חנות חדשה של איקאה לטובת הירושלמים - פואנטה

החנות החמישית של איקאה בישראל כבר נראית באופק

בניגוד למגמת הצמצום של איקאה בעולם, בארץ הונחה אבן פינה לחנות חמישית שתיפתח אחרי איקאה נתניה, איקאה ראשון לציון, איקאה בקריות, איקאה באר שבע ואיקאה קיטצ'נס

איקאה - חנות חדשה בדרך
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כבר שנים פועלת איקאה בישראל, אך תושבי ירושלים והסביבה נאלצים לכתת את רגליהם לסניפים ברחבי הארץ – אשר הקרוב שבהם הוא איקאה ראשון לציון. ברבעון הראשון של שנת 2020 המצב הזה ישתנה מעט (אך לא לחלוטין). רשת הריהוט השוודית תפתח חנות חמישית בישראל, והפעם מדובר באיקאה אשתאול אשר בסמוך לבית שמש.

למעשה, איקאה חיפשה זמן רב שטח לפתיחת חנות בירושלים, אך הדבר לא צלח ולבסוף הוחלט על פתיחת החנות באשתאול אשר במטה יהודה, שנועדה לשרת את כל תושבי האזור, כולל כמובן ירושלים.



איקאה תגייס 400 עובדים לחנות באשתאול, אשר תשתרע על שטח של כ-25 אלף מטר. כאמור, הפתיחה תתקיים רק בעוד שנה וחצי בערך, אך אבן הפינה הונחה כבר אתמול בהשתתפות בעלי איקאה ישראל, מתיו ברונפמן ושולם פישר; מנכ"ל איקאה ישראל, שוקי קובלנץ; ראש מועצת מטה יהודה, ניב ויזל; ויו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי.

איקאה אשתאול
בתמונה מימין לשמאל: שוקי קובלנץ מנכ"ל איקאה, ניב ויזל ראש מועצת מטה יהודה, מת'יו ברונפמן ושולם פישר בעלי איקאה

נכון להיום מפעילה איקאה ארבע חנויות בישראל – איקאה נתניה, איקאה ראשון לציון, איקאה קריית אתא ואיקאה באר שבע. בעולם איקאה דווקא מתכוונת לצמצם פעילות, לפטר כ-7,500 עובדים ולשים דגש על מכירות אונליין.

2014 הקימה החברה חנות בקריית אתא שנותנת מענה לתושבי הצפון והשנה נפתחה החנות הרביעית בבאר שבע.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות