חרקים במוצרי מזון שנמכרים באיקאה: הצרכנים יקבלו זיכוי - פואנטה
ריקול באיקאה: צנימים
ריקול באיקאה: צנימים

חרקים במוצרי מזון שנמכרים באיקאה: הצרכנים יקבלו זיכוי

כל הפרטים על הריקול באיקאה – בכתבה המלאה

רק לפני מספר כמה ימים איקאה הודיעה על ריקול (איסוף מוצרים) למנורות מחשש לנפילתן, והיום יוצאת איקאה ישראל בהודעה אחרת על איסוף מוצרים, הפעם מוצר מזון שנמכר בחנות השוודית.

מדובר בצנימים מחיטת שיפון מלאה מסוג LEKSANDS.

לפי הודעת איקאה, באריזות צנימי LEKSANDS מחיטת שיפון מלאה (200 ו- 400 גרם) קיים חשש להמצאות חרקים ואין לצרוך אותם.


המוצר מיוצר על ידי א.ב. לקסנד, שבדיה ומיובא על ידי שפע הצלחה ולוגיסטיקה עבור איקאה ישראל.

קוד מוצר אריזת 200 גרם : 7312082002104, תאריכי תפוגה: 18.1.19 ו- 2.5.19
קוד מוצר אריזת 400 גרם: 7312080002052, תאריכי תפוגה: 18.1.19 ו- 2.5.19.

סדרת המוצרים האמורה הורדה מהמדפים בכל חנויות הרשת ומשרד הבריאות עודכן בנושא.

לקוחות שרכשו את המוצר ועל גביו מופיעים תאריכי התפוגה המפורטים, מתבקשים שלא לצרוך אותו, לצלם את קבלת הרכישה ולשלוח את תמונת הקבלה ביחד עם פרטי התקשרות באמצעות אי מייל לכתובת: shirut@by-ikea.co.il או באמצעות הודעה/וואטסאפ לטלפון הנייד למספר: 054-9022636, ולקבל בעבורו החזר כספי.

במידה ולא נמצאת קבלה, ניתן להשיב את המוצר לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל”צ, קרית אתא ובאר שבע ולקבל בעבורו החזר כספי.

בכל שאלה ניתן ליצור קשר גם עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 09-8928888 או דרך אתר האינטרנט של החברה: www.ikea.co.il.


תגובות: 0
נגישות