נמאס לכם להתעצבן מחברות סלולר? We4G מציעה שקיפות ומחיר לכל החיים - פואנטה

נמאס לכם להתעצבן מחברות סלולר? We4G מציעה שקיפות ומחיר לכל החיים

מה בסך הכול רוצה צרכן, חוץ ממחיר טוב? פשטות, שקיפות והתאמה לצרכים שלו. כך זה עובד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עשו לעצמכם טובה, ובדקו כמה אתם משלמים לחברת הסלולר שלכם. יש סיכוי שתגלו שהמחיר קפץ מבלי ששמתם לב,  שאתם משלמים על שירות שלא הזמנתם או שנוספה לכם שורה בחשבון שמעולם לא הסכמתם עליה.

אלא שבעידן שבו חברות הסלולר גובות מחירים כה נמוכים – הצרכן הישראלי יכול וצריך לבחור את חברת הסלולר שלו לפי הפשטות, השירות וההגינות. 6 שנים אחרי רפורמת הסלולר, נראה שחלק מחברות הסלולר עדיין לא הפנימו כמה כוח יש לצרכנים וכמה קל להם לעבור לחברת סלולר אחרת כאשר הם מתאכזבים מהחברה שבה הם מנויים.



מי שכן הבינה את זה היטב היא חברת הסלולר הצעירה מבית אקספון, We4G. החברה, שיצאה לדרך באפריל 2018, נושאת את דגל הפשטות – ועד כמה שזה נשמע מובן מאליו, זה מה שהצרכנים זקוקים לו.

מחיר קבוע לכל החיים

הקושי להשיג חבילה פשוטה והוגנת היא למעשה הסיבה העיקרית לחבילה שהחברה מציעה עם מחיר לכל החיים.

מדובר בחבילת הכול כלול, שכוללת 40 ג'יגה גלישה ב-29 שקל לחודש. השוואת חבילות סלולר מגלה שאין עוד חבילה כזאת – משום שכל חברות הסלולר האחרות מציעות חבילות מוגבלות בזמן, ורובן גם יקרות יותר.

אין פלא שהחבילה הזאת הכניסה ללחץ את חברות הסלולר האחרות, שיצאו במבצעי גלישה של 100 ג'יגה ב-29 שקל לחודש. אלא שהדגש כאן הוא על המילה "מבצעים", והמבצעים הללו היו קצרי מועד.

אגב, We4G מציעה גם חבילה זולה יותר – ובה המחיר יציב לשנתיים. מדובר בחבילת הכול כלול במחיר של 19 שקל בחודש בלבד, הכוללת 10 ג'יגה גלישה בחודש. היקף כזה של גלישה יספק ודאי את רוב רובם של הצרכנים, כך שמי שהפרמטר של מחיר לכל החיים פחות חשוב לו, יוכל להצטרף אליה.

המחיר בתום התקופה עולה לכ-50 שקל בחודש – והוא עדיין נמוך יותר מהמחיר שאליו קופצות חבילות בחברות סלולר אחרות, המגיע גם ל-100 שקל בחודש.

ומה קורה בחבילות חו"ל?

בעוד שרפורמת הסלולר הצניחה את תעריפי הסלולר הפנים-ארציים, השוואת חבילות סלולר חו"ל מקוממת כל פעם מחדש – גם בשל המחירים וגם בשל הסעיפים המבלבלים. רוב חברות הסלולר נוקבות במחירים של מאות שקלים עבור חבילות שלא מתאימות לצרכי הלקוחות, ואפילו כשמדובר בנסיעה קצרצרה של ימים בודדים.

לזכותה של We4G ייאמר שהיא זיהתה את נקודת התורפה הזאת ומציעה חבילות פשוטות וזולות יותר. גם כאן יש אמירה: במקום לייצר תסכול אצל הלקוח ולהציע לו חבילה יקרה שאינה תואמת את צרכיו, ב-We4G עושים בדיוק הפוך.

המשמעות היא שמעבר להבטחות בעל פה, כמו הדברים שאמר הבעלים חזי בצלאל בעת ההשקה כשהבטיח "בלי טריקים או שטיקים, בלי הפתעות בחשבונות בסוף החודש", יש כאן יישום בפועל של אג'נדה שיווקית שונה מהמקובל, המתאימה הרבה יותר לדרישות הצרכנים של היום.

תפעול שקוף, שירות לקוחות יעיל

בואו נודה בזה, אם יש משהו שמאפיין אתת הצרכנים הישראלים, בעיקר את לקוחות הסלולר, הרי שזו חשדנות. והחשדנות הזאת הייתה עד כה מוצדקת, כי חברות הסלולר הרגילו את הצרכנים לא לסמוך על אף אחד, לקבל כל הבטחה בערבון מוגבל ולשריין חצי יום עבודה רק כדי להתמודד עם מוקדי שירות.

עצם העובדה שב-We4G אין מוקד שירות עתיר נציגים היא אולי ההוכחה לכך שפשוט אין בו צורך. ההתחברות וההתנתקות מתבצעות באמצעות אתר החברה, ולמעשה לא נדרשת כמעט שום אינטראקציה אחרת עם המוקד. זאת, בניגוד למוקדי השירות בחברות סלולר שבהן חלק גדול מהשיחות מגיע מלקוחות זועמים שגילו הפתעות בחשבון או מוצרים שנמכרו להם ללא צורך.

כאמור, חומות הכלא של הטריאופול פלאפון-סלקום-פרטנר נפרצו מזמן, אך חלק מחברות הסלולר החדשות שקמו התמקדו בעיקר בהוזלת המחיר ולא הבינו שהחלק החשוב בתחרות הזאת הוא לא רק המחירים, אלא השירות, האמינות וההגינות.

הצרכנים, לעומת זאת, נמצאים היום במקום אחר, וזו הסיבה שהובילה כבר עשרות אלפים להצטרף ל-We4G ולנטוש חברות שממשיכות לגבות מחירים גבוהים, להפתיע את הלקוחות ולערפל במכוון את תנאי החבילה.


תגובות: 1

  1. כתבה פרסומית, ועדיין, כל מילה נכונה.
    אחרי מסכת שקרים מצד חברת פלאפון (אני עומד מאחורי מה שאני אומר. הכל מוקלט ומתועד), הופתעתי לטובה מחברת we4g.

    תמשיכו כך.

נגישות