רשת גולף פותחת חנות דגל חדשה עם קריצה לאיקאה - פואנטה

רשת גולף פותחת חנות דגל חדשה עם קריצה לאיקאה

ריהוט, מנורות, מכונות קפה וגם קולקציה בלעדית של רוברטו קוואלי – גולף פותחת סניף דגל חדש ונכנסת לקטגוריות נוספות

חנות הדגל של גולף & קו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאז הקמתה של רשת גולף ובמשך כמה עשורים טובים היה המתחם בהדר יוסף בתל אביב חנות הדגל של הרשת, אך מסיבות נדל"ניות הרשת נאלצת לפנות אותו בסוף ספטמבר.

חנות הדגל החדשה של גולף נפתחה לא מאוד רחוק משם, ברחוב הלח"י בבני ברק, קרוב מאוד לדן דיזיין סנטר. בניגוד לסניף בהדר יוסף, שבו הציעה הרשת את מגוון הפריטים שלה, הן בתחום הבית והן בתחום הביגוד, חנות הדגל החדשה המיועדת למותג גולף אנד קו בלבד (כלומר, היא רק חנות לעיצוב הבית, ללא אופנה).

בגולף אנד קו ניצלו את ההזדמנות כדי להתרחב לקטגוריות חדשות שלא נמכרו עד כה ברשת, עד כי אפשר להתבלבל לרגע ולחשוב שנכנסים לסניף של איקאה. כך למשל, הרשת הוסיפה קטגוריה של מנורות (280-360 שקל), שטיחים ומראות, וכן פריטי ריהוט שונים.

מדובר בריהוט קל, הכולל כיסאות, כורסאות, שולחנות הגשה, פופים, הדומים ועוד. לא במקרה מורגש דמיון מסוים לסגנון של איקאה, משום שהקולקציה שואבת השראה מעולם העיצוב הנורדי ומשלבת חומרים כמו עץ, קש ובד.



קולקציית השטיחים כוללת שטיחים מודפסים וארוגים, שטיחי כותנה, צמר וויסקוזה, בגדלים שונים שמתאימים לחללים שונים, וטווח המחירים בהתאם (90-1,100 שקל).

קולקציית הווילונות כוללת וילונות לחדרי השינה ולחדרי הילדים, וכן מוטות תלייה (130-340 שקל).

בנוסף לאלה, הרשת עושה שיתופי פעולה עם מעצבים ועם גופים שונים.

רוברטו קוואלי בגולף

בין היתר, אפשר למצוא בחנות הדגל קולקציית כלי הגשה מרהיבה של רוברטו קוואלי. הקולקציה בנויה בשיטה של MIX&MATCH וכוללת צלחות, כוסות, סכו"ם וכלי הגשה. היא נמכרת בחנות הדגל בבלעדיות, ואפשר גם להזמין פריטים מהקטלוג שאינם מוצגים בחנות.

המחירים של הקולקציה הזאת גבוהים, כצפוי מפריטים הנושאים את שמו של מעצב על. כך למשל, צלחת למנה עיקרית עולה 880 שקל…
טווח מחירים: 190-9,000 שקל.

קולקציית רוברטו קוואלי בגולף
קולקציית רוברטו קוואלי בגולף
צלחת של רוברטו קוואלי בגולף: 880 שקל
צלחת של רוברטו קוואלי בגולף: 880 שקל

קולקציה מעניינת אחרת בחנות היא קולקציה של חברת Nonna Peppy הישראלית הבינלאומית, והמחירים שלה הרבה יותר שפויים – 25-43 שקל.

חנות הדגל של גולף
צילום: דפנה הראל כפיר

מכונות קפה של חברת JURA

עוד קטגוריה חדשה בגולף היא מכונות קפה ופולי קפה. לא מדובר במכונות זולות בטווח המחירים שמוצאים בתחנות דלק, אלא במכונות יקרות יותר שמגיעות אפילו ל-9,400 שקל. מדובר במכונות של חברת JURA השוויצרית, ובחנות יימכרו שלושה דגמים. טווח מחירים: מכונות 3,900-9,400 שקל; אביזרים נלווים: 59-1,100 שקל, קפה 19-140 שקל.

קהל היעד: לקוחות שמגיעים לחנויות העיצוב והשיפוץ באזור

לא במקרה נבחר רחוב הלח"י בבני ברק למקום שהו נפתח סניף הדגל החדש. מדובר באזור שהפך כבר למזוהה עם תחום עיצוב הבית, וזו גם הסיבה שגולף בחרה בו – מתוך הנחה שלקוחות שמגיעים לאזור ומרכזים בו את הקניות הנוגעות לעיצוב ולשיפוץ הבית, יוכלו למצוא מענה גם בגולף.

מדובר בחנות גדולה של שלושה מפלסים, המתפרסת על שטח של 1,050 מ"ר. בשני המפלסים הראשונים מוצגות הקולקציות החדשות, ובמפלס השלישי יש מעין "מציאון".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות