לא רק שופרסל אונליין ורמי לוי משלוחים: ברינג ברינג (Bring Bring) מציע משלוח חינם מהסופר
משלוח חינם מהסופר bring bring (ברינג ברינג)

חינם ובלי לחכות למשלוח: ברינג ברינג (Bring Bring) מבצעת משלוחים מהירים מסופרמרקטים מכל הארץ

מיזם Bring Bring (ברינג ברינג) מציע קוסנפט חדש של משלוחים מהסופר: אין רשת מזון, יש סופרמקטים שכונתיים שמציעים דרך האתר מחיר אחיד ומשלוח חינם תוך 4 שעות

הישראלים אמנם מזמינים כמעט כל דבר באינטרנט, אבל את הקניות בסופרמרקט יש עדיין רבים שמעדיפים לעשות פיזית – בין היתר משום שהזמנה באינטרנט מרשתות המזון הגדולות בארץ אינה מיידית, והלקוחות צריכים להמתין זמן רב.

מיזם חדש ומעניין פותר את הסוגייה הזאת: משלוחים תוך 4 שעות מרגע ההזמנה, כאשר המשלוח חינם.

מדובר בחברת Bring Bring, שפועלת במודל שונה מזה שאנחנו מכירים כיום: זו אינה רשת מזון אלא סוג של חברת משלוחים ענקית שמקושרת לסופרמרקטים בכל הארץ.

הרעיון הוא שהמחירים הם אחידים, כך שמי שגר בתל אביב וייכנס לאתר ישלם בדיוק כמו תושב כפר סבא שמזמין דרך האתר, אלא שהמשלוח עצמו יגיע מסופרמרקטים שונים – האחד בתל אביב והשני בכפר סבא.

מבחינת המשתמש – החלק הזה שקוף לחלוטין, והוא לא זה שבוחר מנין יגיע המשלוח. לאחר סיום הרכישה, משויכת ההזמנה באופן אוטומטי לאחד מהסופרמרקטים שעובדים עם BringBring, וזאת בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם מרחק גיאורגרפי למקום מגורים, זמינות הסופר ורמת השירות.


באתר אפשר להזמין את המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים, כשהמשלוחים מגיעים ארוזים במיתוג של BringBring ומוצרי החלב והבשר מגיעים מקוררים.

לאחר מספר שימושים, האתר לומד את העדפות הגולשים ומציע להם מבצעים מותאמים אישית. כמובן, האתר זוכר את סל הקניות הקבוע כדי לאפשר הזמנה חוזרת במהירות.

הדגש, כאמור, הוא על מהירות המשלוח – כאשר המודל שהיזמים רואים נגד עיניהם הוא שירות משלוחי הסופר של אמזון בארה”ב ובבריטניה. בישראל אמזון לא צפויה להיכנס בשלב ראשון למשלוחים בתחום הזה, אבל יש להניח שמתישהו זה יקרה.

בין המשקיעים ב”ברינג ברינג” – חברת קוקה קולה ישראל

מאחורי המיזם עומדים היזמים משה מקסימוב, יזם ותיק בתחום הקמעונאות ומקים “מכולת בשכונה”, איש העסקים אופיר שטיינברג, שכיהן בעברו במספר תפקידים בכירים בתחום הלוגיסטיקה והקמעונאות, ביניהם מנכ”ל בקבוצת דיפלומט ו”SitonOnline” ואלון זמיר, מבכירי הענף בתחום האסטרטגיה והשיווק, שבין תפקידיו הרבים שימש כסמנכ”ל השיווק של קוקה קולה בישראל.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות