טסים? אל תעמדו בתור בדיוטי פרי. שירות pre order להזמנה באינטרנט קיבל את אישור בג"צ

טסים? אל תעמדו בתור בדיוטי פרי. שירות pre order להזמנה באינטרנט קיבל את אישור בג"צ

איך עובד שירות ההזמנה מראש?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני מספר חודשים השיק דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון את שירות pre order – שירות חדשני במיוחד המאפשר להזמין את המוצרים באינטרנט, ולאסוף אותם בשדה התעופה (או להשאיר אותם עד לחזרה מחו"ל), וזאת כמובן לבעלי כרטיס טיסה ודרכון בלבד.

כפי שדיווחתי בהרחבה בכתבה שפרסמתי סמוך להשקה, רשתות הפארם עתרו לבג״צ נגד המהלך, בטענה שהדבר הוא הפרה של הכללים משום שהמכירה של מוצרים פטורים ממכס צריכה להתבצע בתנאים מסוימים שאינם מתקיימים כך.

אלא שאתמול נפל דבר, ועתירתן של סופר-פארם וניו פארם נדחתה. בנוסף, הושתו עליהן הוצאות משפט בסך 40,000 שקל.

מדובר בטלטלה של ממש, בתקופה שבה גם כך נמצאות רשתות הפארם תחת מתקפה בשל מחיריהן הגבוהים.

איך עובד שירות Pre order?

יש להיכנס לאתר של ג'יימס ריצ'רדסון ולבחור באפשרות pre order.

במהלך ההזמנה יש אפשרות לבחור אם המוצרים יישארו בארץ במסגרת השירות האחר של הדיוטי פרי – שמירת המוצרים עד לחזרה מחו"ל, או לחילופין יטוסו אתכם לחו"ל.

לאחר מכן יש להשאיר את פרטי האשראי לצרכי ביטחון – אך החיוב עצמו יתבצע רק בעת האיסוף מהקופה בחנות בשדה התעופה.

כדי לאסוף את המוצרים יש להציג כרטיס עלייה למטוס.

חשוב לדעת: ההזמנה אפשרית עד 24 שעות לפני הטיסה, כך שאי אפשר להיות יותר מדי ספונטניים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות