שוקו נטול לקטוז ובלי סוכר - האם הוא טעים?

שוקו נטול לקטוז ובלי סוכר – האם הוא טעים?

פעם שתינו סתם שוקו ואכלנו סתם לחמנייה, היום זה כבר שוקו נטול לקטוז. פואנטה טעמה שוקו נטול לקטוז ובלי סוכר של מחלבות רמת הגולן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




פעם שתינו סתם שוקו ואכלנו סתם לחמנייה, היום זה כבר שוקו נטול לקטוז ולחמנייה מקמח מלא… הדרישות הבריאותיות והצרכניות עלו, ואיתן גדל המגוון.

השוקו החדש שהשיקו מחלבות רמת הגולן הוא גם נטול לקטוז, גם ללא תוספת סוכר וגם נטול חומרים משמרים. תהיתי אם משקה כזה יכול בכלל להזכיר את השוקו המיתולוגי שלעולם יעלה בי זכרונות מתוקים, והופתעתי לטובה.

אמנם המרקם דליל יותר והמתיקות עדינה מאוד, אבל הוא טעים. המתיקות היא תוצאה של פירוק הלקטוז, יחד עם ממתיק טבעי מצמח הסטיביה. היא רחוקה מלהזכיר את מתיקותו של השוקו הרגיל, אבל מבחינתי לא צריך יותר. מי שבכל זאת מעדיף מתוק יותר, יכול כמובן להוסיף סוכר בעצמו, אבל לטעמי עדיף לנסות להרגיל את הילדים להפחית את הסוכר בכל מקרה.

שוקו נטול לקטוז מחלבות רמת הגולן

כאמור, בשוקו אין חומרים משמרים, והוא אכן מחמיץ תוך מספר ימים, כך שמומלץ לשתות אותו יחסית מהר לאחר הפתיחה. השוקו מגיע בקרטון של 750 מ"ל ולא של 1 ליטר, מה שמאפשר באמת לסיים את המוצר מהר יותר.

shocko2 copy

מחיר: כ-9 שקלים ל-750 מ"ל

בחישוב לליטר, המחיר גבוה יותר מרוב מוצרי השוקו הרגילים על המדף, כפי שקורה בדרך כלל במוצרים בקטגוריה הזאת.

למעשה, לקוחות שופרסל הקונים שוקו נטול לקטוז של green – מכירים כבר את השוקו הזה, כי מחלבות רמת הגולן הן שמייצרות את השוקו עבור המותג הפרטי של שופרסל. שם המוצר נמכר באריזת ליטר ועולה כ-8 שקלים.

הקרב על השוקו

כל המחלבות הוציאו לאחרונה שוקו מופחת סוכר, וגם מוצרים מופחתי שומן ודלי לקטוז נעשים פופולריים. כפי שדיווחתי כאן, לפני כחודשיים השיקה יטבתה את ה"שוקו שלי", שמגיע ללא תוספת סוכר ומתיקותו נובעת מפירוק הלקטוז. לפני כן השיקה תנובה שוקו עם 30% פחות סוכר, וטרה השיקה את "מו" -שוקו ללא חומרים משמרים וללא תוספות סוכר המבוסס על צמח הסטיביה. כאמור, גם בשופרסל משווקים שוקו נטול לקטוז וללא תוספות סוכר, תחת המותג גרין.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות