מכונת גלידה נינג’ה קרימי Ninja Creami

מכונת גלידה נינג’ה קרימי Ninja Creami

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חם לכם? הגיע הזמן שתכינו גלידה ביתית. תכל'ס, אם אתם אוהבים גלידה, אין סיבה לשלם בגלידה גולדה או בכל גלידריה אחרת את המחירים המופקעים שגובים שם… כפי שפרסמנו כאן במדור השקות באתר פואנטה, חברת NINJA השיקה מכונת גלידה בקיץ 2022, ולאור גלי החום המטורפים של קיץ 2023, נראה שגם בעונה הזו מדובר בלהיט. מכונת גלידה נינג'ה קרימי Ninja Creami הופכת בסיסים מוצקים קפואים לגלידה, סורבה, מילקשייק ועוד – והכול בלחיצת כפתור. לא תצטרכו להיות תלויים בטעמים של הגלידריות או של יצרניות הגלידה, פשוט בחרו לכם את הטעמים והמרקמים שאתם רוצים.

מה עוד תוכלו להכין בנינג'ה קרימי Ninja Creami?

Ninja Creami היא מכונת גלידה מתוחכמת שמאפשרת התאמה אישית לפי הטעם שלכם, הוסיפו את התערובות האהובות עליכם ותגרפו פינוק שלא תמצאו בשום מקום אחר. טכנולוגיית ה-Creamify™ של נינג'ה מאפשרת למכונת גלידה נינג'ה קרימי לפרק גוש קפוא באופן אחיד למרקם חלק וקרמי להפליא תוך דקות. תהנו בקלות ממגוון רחב של פינוקים קפואים כמו סורבה טעים, מילקשייק, גלידות לייט עם אפשרויות ללא חלב ועוד הרבה. מבריא ועד מפנק, ה-Ninja™ CREAMi® יצור פינוקים קפואים ייחודיים במיוחד בשבילכם!

המוצר מגיע עם 3 מיכלים להחלפה בנפח 473 מ"ל הנשלפים בקלות.

שימו לב שהמוצר נמכר בייבוא מקביל במחיר ממש טוב בהשוואה למחיר מכונת גלידה אצל של היבואן הרשמי שריג אלקטריק.

אל תפסידו את המבצע על אחד המוצרים הכי שימושיים של NINJA.

>> הצצה למוצרי נינג'ה נוספים אפשר לקבל בכתבה נינג'ה גריל, נינג'ה Foodi, בלנדר חם-קר ועוד. בנוסף, פרסמנו כאן סקירה מקיפה על נינג'ה פודי – שווה להיכנס. ומה לגבי התנור החכם של נינג'ה – נינג'ה OVEN? גם על זה כתבנו ודיברנו.

899 ש"ח
נגישות