הטעיית צרכנים - פואנטה

הטעיית צרכנים

שיטה חדשה בחברות הסלולר: חבילה ללא התחייבות, שיכולה להתייקר מחר

חברות הסלולר שוברות את השיאים של עצמן – והשיטה החדשה היא לצרף את המנויים למסלולים ללא התחייבות, כאשר מי שלא מתחייב זו החברה! יום אחרי ההצטרפות, המחיר עלול לעלות. שימו לב לדוגמאות, ובדקו מה כתוב בחוזה שלכם

הרשות להגנת הצרכן מבקשת להטיל קנס של כ-3.2 מיליון שקל על “אופק – מימוש זכויות”

עוד חברה צפויה לחטוף קנס מהרשות להגנת הצרכן, הפעם חברה למימוש זכויות. הקנס גבוה וההפרות המתוארות חמורות, אך לחברה יש כעת לפחות 45 יום לערער – ועד שהפרשה תבוא אל סיומה יעבור זמן רב

נגישות