הטעיית צרכנים - פואנטה

הטעיית צרכנים

אייפונים חדשים, טיסות זולות, תלונות על איקאה וקרולינה למקה – פואנטה השבוע

עוד שבוע מסתיים לו עם לא מעט עניינים צרכניים שהעסיקו אותנו. אם אתם חובבי אייפון – חיכיתם ודאי להכרזת האייפונים החדשים, וייתכן שגם התאכזבתם. אם אתם קונים באיקאה מדי פעם, אולי תשקלו אם להזמין הובלה, ואם אתם אוהבים חובבי טיסות…

קשישים נגד חברות האשראי: סייעתן לחברות שיווק ישיר לעקוץ אותנו. הוגשה ייצוגית בסכום עתק

האם ישראכרט, כאל ולאומי קארד התעלמו במכוון מתחינות קשישים, שהפסידו עשרות אלפי שקלים לאחר שנפלו קורבן לחברות שיווק ישיר? ייצוגית בגובה 900 מיליון שקל קורעת את המסכה

2 ג’יגה גלישה חינם והטבות נוספות ללקוחות גולן טלקום – בעקבות פשרה בייצוגית

לקוח גולן טלקום הגיש בקשה לייצוגית בטענה שהחברה לא מעדכנת בזמן וכראוי את לקוחותיה על כך שחבילת הגלישה שלהם עומדת להסתיים. אילו הטבות נוספות הושגו בפשרה ומה צריכים לקוחות גולן טלקום לעשות כדי לזכות ב-2 ג’יגה גלישה חינם?

חקירה נגד חברת לירף חושפת עוקץ קשישים והטעייה שיטתית של צרכנים. הקנס: יותר מ-10 מיליון שקל

מכירים את זה שהטלפון מצלצל ועל הקו יש נציג שיודע את שמכם ומספר שזכיתם בהגרלה ומגיעה לכם הטבה? שיטות השיווק האגרסיבי הן טריק ישן שעדיין מפיל בפח צרכנים רבים. במקרים רבים מדובר בעוקץ קשישים. הרשות להגנת הצרכן חקרה בחודשים האחרונים את חברת לירף, לאחר תלונות צרכנים על הטעיה ועל שיווק אגרסיבי. כדאי לדעת איך היא פעלה

נגישות