דייסון V11, סרטים בנטפליקס, מחיר אייפון 11 והשוואת מחירי גז - הכתבות הנקראות

דייסון V11, סרטים בנטפליקס, מחיר אייפון 11 והשוואת מחירי גז – הכתבות הנקראות

הכתבות הנקראות מעידות על המוצרים והנושאים שעניינו אתכם השנה – אייפון 11, דייסון, המלצות צפייה בנטפליקס וסמארטפון זול וטוב. החיים עצמם

הכתבות הנקראות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




סיומה של שנה היא הזדמנות לבדוק מה הכי עניין אתכם השנה. מבין הכתבות הרבות שפורסמו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, הנה תזכורת לכתבות שהכי הרבה קוראים התעניינו בהן:

כמה עולה בלון גז? השוואת מחירי גז

הכתבה הנקראת ביותר בפואנטה לאורך השנה הייתה כתבת השוואת מחירי גז. הסיבה היא כנראה שיותר ויותר צרכנים מרגישים שהם משלמים הרבה יותר מדי על גז בישול, ומתחילים לחפש בגוגל כמה עולה בלון גז.

מומלץ להיכנס לכתבה ולגלות אילו פערים יש בתחום הזה. ייתכן שתגלו שאתם משלמים הרבה יותר מהשכנים שלכם. בכתבה אנחנו גם חושפים מנוע השוואת מחירים מדהים שרוב הצרכנים לא מכירים.

היכנסו לכתבת השוואת מחירי גז >

השקת דייסון V11 וסקירת דייסון V11

בסוף יולי 2019 הושק בישראל רשמית דייסון V11 – השואב האלחוטי של DYSON. אחרי כמה דגמים מוצלחים של שואב נטען, הצרכנים היו סקרנים אם דייסון יכולה עוד לחדש, והיא אכן חידשה. אז מה ההבדל בין דייסון V10 לדייסון V11? דייסון V11 מציע שאיבה חזקה יותר וצג LED שמדווח כמה זמן נותר עד לסיום הסוללה בצורה מדויקת.

מחיר ההשקה של דייסון V11 אבסולוט עמד על 3,500 ש"ח דרך היבואן הרשמי, אך הוא ירד מאז בכמה מאות שקלים. במקביל ירד המחיר של הדגם הקודם – דייסון V10 אבסולוט, מה ששמר על הפופולריות שלו.

לאורך השנה פרסמנו גם כתבה שבוחנת מה ההבדל בין דייסון V11 אבסולוט לאנימל וגם המלצנו לכם למה לשים לב כאשר אתם מוצאים ברשת שואב דייסון זול.

הכתבות הנקראות ביותר על דייסון V11 הן הכתבה על השקת השואב וסקירת השואב. הנה הקישורים לכתבות:

 

איפה כדאי לקנות יורו? איפה כדאי לקנות דולר?

לפני שהקורונה סגרה לנו את השמיים, טסנו בטירוף. אחת הכתבות הנקראות בשנה החולפת עוסקת בהחלפת מט"ח. בכתבה, שפורסמה במדור הכסף שלנו, בדקנו איפה כדאי לקנות יורו, איפה כדאי לקנות דולר ומהם הפערים בין החלפת מט"ח בנתב"ג לבין החלפת מט"ח בבנק הדואר ובנקודות אחרות. שווה להציץ בכתבה כדי לקבל סקירה על החלופות העומדות לפנינו.

היכנסו לכתבה איפה כדאי להחליף כסף >

איפה הכי זול לקנות אייפון 11?

אמנם השקת אייפון 12 הולכת וקרבה, אבל אייפון 11 ממשיך להוות מוקד עניין צרכני. לסמארטפון של אפל יש מועדון מעריצים מאוד עקבי. חובבי אפל בודקים איפה הכי זול לקנות אייפון 11 ומבצעים השוואת מחירי אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס (iphone 11 pro max).

כאן במדור השוואות מחירים באתר פואנטה, אנחנו מעדכנים מדי כמה זמן את המחירים בכתבה, כדי לספק לכם הגולשים מידע מעודכן ושימושי.

בנוסף, אחרי השקת אייפון SE לשנת 2020, פרסמנו כתבה שבודקת מה ההבדל בין אייפון SE לאייפון 11 ועל מה תתפשרו אם תקנו אותו.

סרטים מומלצים בנטפליקס

האמת היא שנטפליקס לא הייתה צריכה את הסגר כדי להתחבב על הציבור הישראלי, אבל אין ספק שהקורונה בהחלט עשתה טוב לשירות הטלוויזיה בסטרימינג הפופולרי הזה.

כאן במדור נטפליקס באתר פואנטה אנחנו עוקבים מקרוב אחרי הפעילות של נטפליקס ומדווחים לא רק על סרטים מומלצים בנטפליקס, אלא גם על סדרות שמעוררות הרבה עניין, כמו הסדרה על מייקל ג'ורדן או על ג'פרי אפשטיין. בנוסף, מדי שנה אנחנו מפרסמים אילו דגמים נכנסו לרשימת טלוויזיות מומלצות נטפליקס, ואילו חברות מאפשרות לקבל הנחה על נטפליקס.

הכתבה הנקראת ביותר בנושא היא זו אשר מרכזת בכל חודש מחדש סרטים וסדרות שעולים בנטפליקס.

 

טלוויזיה LG

 

דייסון Airwrap – סקירה

לא רק שואב דייסון V11 מעניין מאוד את גולשי פואנטה, אלא גם דייסון Airwrap – מעצב השיער שדייסון השיקה ביולי 2019. מדובר במעצב שיער מיוחד ויקר. מעצב השיער של דייסון מגיע עם אביזרים המיועדים לסלסול או להחלקה – כאשר עבור כל אחת מהפעולות יש שתי מברשות, האחת לצד ימין והשנייה לצד שמאל.

 

רשת דרים ספורט נפתחה. איך המחירים?

לקראת סוף חודש מאי 2020 נפתחה רשת ספורט חדשה בישראל. מדובר ברשת DREAM SPORT השייכת לקבוצת פוקס. החנות הראשונה של דרים ספורט נפתחה בראשון לציון, עם הבטחה למגוון רחב של פריטים – בגדי ספורט, נעלי ספורט, ציוד ועוד.

הרשת כלולה במועדון הלקוחות DreamCard של קבוצת פוקס.

קפצנו לבדוק את המחירים. האם הם משתלמים?

 

שיאומי רדמי נוט 9S – הפתעה בפחות -1000 שקל

בשנתיים האחרונות יש מגמה מאוד ברורה: צרכנים מחפשים סמארטפון זול וטוב שיוכל לשרת אותם את ילדיהם למשך שנה-שנתיים, ולא סמארטפון פרימיום יקר שיחזיק כמה שנים. שיאומי רדמי נוט 9S הוא אחד המכשירים המוצלחים שבדקנו במדור סקירות מוצרים באתר פואנטה, וזאת משום שביחס למחיר הנמוך שלו הוא מציג ביצועים לא רעים בכלל.יש לו גם חסרונות, וכדאי להכיר אותם.

 

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות