טלוויזיה שיאומי 75 אינץ' / סמסונג 65 אינץ' / LG בגודל 65 אינץ'

טלוויזיה שיאומי 75 אינץ' / סמסונג 65 אינץ' / LG בגודל 65 אינץ': מה ההבדל במחיר?

טלוויזיה 75 אינץ' של שיאומי, טלוויזיה 65 אינץ' סמסונג QLED או LG QNED – מה אתם מעדיפים? הצצה למחירי טלוויזיות 65 אינץ' בטכנלוגיות שונות

מבצע טלוויזיה 65 אינץ'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טלוויזיות גדולות הן מאוד מבוקשות כיום. טלוויזיה 65 אינץ' הפכה לסטנדרט, ואפילו טלוויזיית 75 אינץ' היא כבר מסך נפוץ בבתים הישראליים. טווח המחירים רחב. ההיצע כולל מגוון מותגים, החל מטלוויזיה חכמה של סמסונג, דרך טלוויזיה של LG ועד טלוויזיה שיאומי 75 אינץ'.

טלוויזיות שיאומי הושקו בישראל רק בתחילת שנת 2020, ומיד זכו לביקוש גבוה. בתחילה הושקו רק טלוויזיות עד 55 אינץ', ולאחר מכן הושקה טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' ואפילו 75 אינץ'. כאמור, כעת טלוויזיה 75 אינץ' הופכת לסטנדרט בבתים רבים, והמחיר האטרקטיבי של שיאומי, יחד עם האיכות (מדובר בטלוויזיית QLED), הופך את טלוויזיית שיאומי 75 אינץ' לפופולרית במיוחד.

טלוויזיה שיאומי 75 אינץ'

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'

הטלוויזיה של שיאומי פועלת על אנדרואיד TV עם תמיכה מלאה בעברית ומקלט דיגיטלי מובנה לשידורי עידן פלוס מבית XIAOMI.

היא מגיעה עם שלט רחוק הכולל שני כפתורי קיצור לנטפליקס ולאמזון פריים וידאו. כאמור, טלוויזיה שיאומי בגודל 75 אינטש מביאה איתה תכונות מתקדמות. זו כמובן טלוויזיה ברזולוציית 4K UHD, עם רמקולים מובנים, חורים מובנים להתקן תליה על הקיר, תמיכה בנטפליקס ושלט אלחוטי.

המחיר אטרקטיבי במיוחד ועומד על 5839 ש"ח בלבד.

טלוויזיה סמסונג 65 אינץ'

טלוויזיה סמסונג 65 אינץ'

 

מי שמחפש טלוויזיה 65 אינץ' של סמסונג במחיר מצוין, יכול למצוא כעת את דגם QE65Q60B. מדובר כמובן בטלוויזיית QLED של סמסונג 4K – והמחיר נגיש מאי פעם: 4390 ₪ בלבד.

היא מצוידת במעבד Quantum Processor Lite 4K חכם, מגוון תכונות לחווית גיימינג עשירה וכוללת אפשרות שיקוף מסך מהטלפון הנייד.

אחד החידושים בה הוא השלט הרחוק: זהו שלט חדשני שנטען באופן סולארי ולא דורש שום סוללה! המיקרופון המובנה גם מאפשר את פונקציית העוזר הקולי, כך שהשלט חדשני ביותר מדרך אחת.

 

טלוויזיה LG QNED בגודל 65 אינץ' – איכותית ולא יקרה יחסית

טלוויזיה 65 אינץ'

אם אתם רוצים טלוויזיה בטכנולוגיית OLED של LG, תצטרכו להוציא לא מעט. אולם, LG השיקה לאחרונה טכנולוגיה ששמה QNED, שמספקת איכות תמונה מצוינת ומחיר יחסית סביר. מאז שהושקו טלוויזיות LG לשנת 2022, אפשר לראות תנודות במחיר ושווה לעקוב.

מדובר בטלוויזיית LG בגודל 65 אינץ', הכוללת פאנל בטכנולוגיית Quantum Dot NanoCell לצבעים עשירים יותר ברזולוציית UHD 4K, יציאות HDMI ,USB ועוד, טכנולוגיית ThinQ Ai ועם מערכת הפעלה webOS.

הטלוויזיה מגיעה עם שלט חכם שזז בתנועת יד, כמו עכבר של מחשב, ויש בה כולל חיפוש קולי בעברית וכפתור ייעודי לנטפליקס! חנות האפליקציות מגיעה עם האפליקציות של נטפליקס, פרטנר, סלקום , הוט, אמזון פריים, יו טיוב, אפל TV וגם ספוטיפיי.

המחיר כעת הוא רק 5115 ש"ח.

 

למבצעים נוספים בפואנטה:

גילוי נאות

1
נגישות