טיסות זולות ללונדון? בחורף תוכלו לטוס מאילת ללונדון וחזרה ב-260 שקל עם וויז אייר

טיסה מאילת ללונדון וחזרה ב-260 שקל? וויז-אייר תשיק קו חדש בחורף הקרוב

משרד התיירות משקיע אנרגיות וכסף בחיזוק התיירות לאילת – וגם הישראלים מרוויחים. בחורף הקרוב יהיו טיסות זולות ללונדון מאילת של חברת וויז אייר (wizz air)

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת התעופה Wizz Air (וויז אייר) היא אחת מחברות הלואו קוסט הגדולות בעולם, וגם כאן בישראל היא מפעילה טיסות למגוון יעדים. השבוע, למשל, היא החלה להפעיל טיסה ישירה בין וינה לתל אביב.

במקביל להגדלת מגוון הטיסות היוצאות מישראל, משרד התיירות מוביל תהליך ארוך וממוקד בחיזוק התיירות לאילת.

התוצאה: טיסות זולות ממגוון יעדים ושל כל מיני חברות – מאירופה היישר לאילת. אלא שבזכות המאמץ לחזק את התיירות לאילת, גם הישראלים יכולים להרוויח ולטוס מאילת בזול לאותם היעדים.

הבשורה החדשה בתחום היא שבחורף הקרוב תפעיל Wizz Air טיסות זולות מלונדון לאילת פעמיים בשבוע, בימים שלישי ושבת.

כמה זולות? בחברה מבטיחים מחיר שמתחיל ב-129 שקל לכיוון, כלומר כ-260 שקל לטיסה הלוך-חזור אילת-לונדון-אילת. יש לזכור, כמובן, שמחירים אלה הo לטיסה בלבד – לא כולל מזוודה גדולה ולא כולל מזון בטיסה.
בדיקה באתר וויז אייר היום גילתה מחירים קצת יותר גבוהים – אבל עדיין זולים:

מי שיזמין טיסה מאילת ללונדון בוויז אייר ב-28 באוקטובר לכיוון אחד, ישלם כ-200 שקל על כרטיס בסיסי מאילת ללונדון, 337 שקל על כרטיס שכולל גם מזוודה של 20 ק"ג הנשלחת בתא המטען ו-412 שקל על כרטיס המוגדר FLEX (שמאפשר, בין היתר, לבחור כל מושב במטוס, כולל כאלה עם מרווח לרגליים).


מספר חברות התעופה שטסות מעובדה (אילת) הולך וגדל

פתיחת הקו החדש היא פרי שיתוף פעולה בין משרד התיירות לבין חברת וויז אייר. במסגרת זו, משרד התיירות נותן תמריצים כספיים לחברות תעופה שמפעילות קווים לשדה התעופה עובדה.

הקו החדש יחל לפעול ב-28 באוקטובר 2018, והוא מצטרף ל-3 קווי החורף האחרים של החברה לאילת מורשה, בוקרשט, וריגה. הזמנות מתאפשרות כבר כעת באתר www.wizzair.com או דרך האפליקציה.

לפי נתוני וויז אייר, שמציעה היום 22 קווים ל-9 מדינות מישראל, בשנת 2018 יוצעו 1.3 מיליון מושבים בטיסותיה מישראל ואליה.

הישראלים מבחינתם מנצלים היטב את המחירים הזולים. בארבעת החודשים הראשונים של 2018, למעלה מ-338 אלף נוסעים טסו בטיסות וויז אייר, כפול ממספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות