גם מלון במבצע בסיילים של נובמבר: שווה להזמין עכשיו חופשה ולנצל בהמשך

גם מלון במבצע בסיילים של נובמבר: שווה להזמין עכשיו חופשה ולנצל בהמשך

יש יופי של דילים למי שמחפש בנובמבר חופשה בארץ ובחו"ל, החל ממלון במבצע כאן בארץ ועד דילים בחו"ל והשכרת רכב בהנחה

מרפסת הגג במלון גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

למי שחשב בטעות שמבצעי בלאק פריידיי תקפים רק עבור מוצרים כמו בגדים או סמארטפונים במבצע, כדאי לקרוא את השורות הבאות. יש המון מבצעים בתיירות – וממש כדאי לנצל אותם. נובמבר הוא חודש של הנחות גם בתחום התיירות, בעיקר בתחום הלינה. יש הרבה בתי מלון במבצע, ומה שצריך זה רק לחפש. כך למשל, חברת Booking.com מציעה כבר מבצעי בלאק פריידיי החל מ-17.11.22. מבצעי נובמבר בבוקינג.קום כוללים הנחות של 30% ומעלה על מקומות אירוח ועד 25% על השכרת רכב – ואפשר לנצל אותם חודשים קדימה, אז חבל להחמיץ. לאור העובדה שמאז שפרצה הקורונה לחיינו זינקו מחירי התיירות, כל מי שמתכנן חופשה בשנת 2023 (ויש הרבה כאלה) חייב לבדוק אילו הנחות הוא יכול להשיג עכשיו. למעשה, בבדיקת פואנטה מצאנו המון מבצעים, בין היתר דרך אתר גרו, אתר אשת טורס ואחרים.

חופשה בהנחה דרך אתר גרו: סופ"ש בסלוניקי או סיני בפסח?

אתר גרו מציע יופי של הנחות על חופשות, בין היתר חופשות בחו"ל. כך למשל, אפשר להזמין חופשה משפחתית בטאבה הכול כלול במחיר מצחיק ששמתחיל ב-200 דולר, טיול מאורגן של 5 ימים בגאורגיה במחיר של כ-600 דולר, או חופשה בסלוניקי בכ-400 דולר.

יש גם דילים לחופשות בארץ, כמו לינה במלון ישרוטל פונדק רמון, עם בריכה מקורה וסאונה בכ-400 ש"ח.


 

מבצעים בבוקינג.קום

כאמור, Booking.com מציעה מבצעי בלאק פריידיי שמבטיחים הנחה של של 30% לפחות על מקומות אירוח ב-2023, כולל כ-50 מקומות אירוח בישראל . את בלאק פריידיי מציינים ב-25 בנובמבר, אבל מבצעי בלאק פריידיי של Booking.com זמינים כבר מ-17 בנובמבר ועד 1 בדצמבר 2022, ותקפים על שהיות עד 31 בדצמבר 2023, כדי לאפשר לכם לבחור אם לצאת לחופשה עכשיו או במהלך שנה הבאה.

וגם הנחה של עד 25% על השכרת רכב דרך בוקינג.קום

בנוסף למבצעי בלאק פריידיי על מקומות אירוח, Booking.com מציעה עד 25% הנחה על השכרת רכב בקרב הספקים שמשתתפים במבצע. מדובר במבצע שיכול לעניין כרבע (26%)* מהתיירות והתיירים הישראלים שהעידו כי הם רוצים לשכור רכב ב-2023, כדי לצאת לנסיעה בין נופים ציוריים ולהכיר את היעד בקצב שלהם ובצורה נוחה יותר. אפשר להזמין רכב להשכרה עם מבצעי בלאק פריידיי בין 24 בנובמבר ל-1 בדצמבר 2022, כשאת ההשכרה עצמה אפשר לממש לכל אורך שנת 2023.

כדי ליהנות ממבצעי בלאק פריידיי, לחצו על התמונה. בעמוד הנחיתה מופיעים מקומות האירוח והשכרות הרכב שמשתתפים במבצעים, ולצידם התווית 'מבצע בלאק פריידיי'.

לפי מחקר 'תחזיות לענף התיירות לשנת 2023' של *Booking.com, למרות חוסר הוודאות הכלכלי שחווה העולם ועלויות המחיה שהולכות ועולות, כ-66% מהישראלים אומרים שתמיד יהיה כדאי להשקיע בחופשות וטיולים, ומעל למחצית (53%) אף מציינים שהשקעה בחופשה זהו דבר שעדיין נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם. בתוך כך, על פי המחקר Booking.com צופה שאנשים יהיו מודעים יותר לתקציב החופשה שלהם בשנת 2023, כש-65% מהישראלים ימשיכו לשים פוקוס על חופשות, ובו בזמן ירצו גם להוציא את המקסימום מכל שקל שיבזבזו.

מרבית הישראלים (58%) יתכננו את תקציב החופשה שלהם עם יד על הדופק באמצעות דילים, טריקים לחיסכון ונסיעה בתקופות יותר משתלמות, וישימו יותר דגש על התמורה שהם מקבלים למחיר כשהם יעזרו ההנחות ותוכניות הטבות שונות (55%).

חשוב לדעת על מבצעי בלאק פריידיי בבוקינג.קום

מבצעי בלאק פריידיי כוללים הנחות על שהיות במקומות אירוח נבחרים. ההנחות הן על המחיר המקורי של החדר לפני מיסים וחיובים נוספים. אפשר לבצע הזמנות בין 17 בנובמבר 2022 ל-1 בדצמבר 2022 (כולל). המבצעים תקפים לשהיות עם צ'ק-אין מ-17 בנובמבר 2022 וצ'ק-אאוט עד 31 בדצמבר 2023 (כולל). אפשר לבצע הזמנה להשכרת רכב עם ההנחות מ-24 בנובמבר 2022 עד 1 בדצמבר 2022 (כולל). המבצעים תקפים על השכרות רכב שמתבצעות בין 24 בנובמבר 2022 ל-31 בדצמבר 2023 (כולל). אי אפשר לשלב את ההנחה להשכרת רכב עם הנחת Genius. עם זאת, אפשר לשלב את ההנחה להשכרת הרכב עם הנחת 'נוסעים וחוסכים' (למשל הנחה של 10% על השכרת רכב כשמזמינים גם מקום אירוח), אלא אם מקום האירוח ממוקם בארה"ב.


 

מלון במבצע דרך אשת טורס

גם חברת התיירות אשת טורס לא טומנת ידה בצלחת, ומציעה הנחות בלאק פריידיי. מי שמחפש מלון במבצע, יכול להזמין לילה ב-50% הנחה במלונות בראון למשל.

 

תגובות: 0

נגישות