הודעות נעלמות ומחיקה מהירה של סרטונים: העדכונים של וואטס אפ

וואטס-אפ משתדרגת: הנה שתי תכונות שיעשו לכם את החיים קלים יותר

וואטס אפ משתדרגת עם שתי תכונות שימושיות: הודעות נעלמות שיימחקו אוטומטית ומחיקה מהירה של קבצים שסותמים את האחסון

הודעות נעלמות בוואטס אפ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




וואטס-אפ (השייכת לפיסבוק) היא אמנם הרשת החברתית נפוצה ביותר להעברת הודעות, אבל ככל שיש יותר מתחרות, היא חייבת להתאים את עצמה. לכן, היא מציעה שתי תכונות חדשות שבקרוב יגיעו לכלל המשתמשים – האחת תחסוך לכם הרבה מקום במכשיר והשנייה תאפשר "הודעות נעלמות" כלומר, לכם לשלוח הודעות שייעלמו באופן אוטומטי….

פינוי שטח אחסון בקלות

אחת הבעיות עם וואטס אפ היא נפח האחסון שכל הסרטונים והתמונות שנשלחים אלינו תופסים. אפשר כמובן למחוק אותם, ואפילו רצוי, אבל התהליך די ארוך ומסורבל. רובנו שוכחים או מתעצלים.

וואטס אפ משיקה כעת תכונה שתקל על פינוי שטח האחסון.


כיום, כל המדיה (תמונות וסרטונים) נשמרת בתיקייה אחת. גם אם קיבלתם מ-8 אנשים את אותו סרטון, הוא יישמר 8 פעמים נפרדות בתיקייה הזאת. בהמשך, סרטונים או תמונות שנשלחו כמה פעמים יישמרו במקום אחד – כך שתוכלו לראות זאת ולמחוק אותם בקלות. תהיה גם תיקייה לקבצים גדולים ששוקלים יותר מ-5MB.

יש לנו עוד עדכונים שווים. לחצו כדי להצטרף לפואנטה בטלגרם >

באופן הזה, למשתמשים יהיה קל יותר לראות מה בדיוק תופס כל כך הרבה מקום והם יוכלו לנהל את האחסון. זה שימושי במיוחד במקרים שבהם יש להם טלפון עם מעט נפח אחסון.

את כל המידע על האחסון אפשר יהיה למצוא בתפריט התוך "ניהול האחסון" בתוך ההגדרות.

הודעות נעלמות – עכשיו גם בוואטסאפ

וואטס-אפ חייבת לתת מענה לשירותים מתחרים, כמו המסרים המידיים של אינסטגרם או אפליקציית טלגרם. לכן, היא תאפשר "הודעות נעלמות", כלומר, הודעות שיימחקו תוך פרק זמן מסוים. שימוש בתכונת הודעות נעלמות יאפשר למשתמשים לשלוח אחד לשני הודעות טקסט או מדיה – אשר ייעלמו אחרי 7 ימים.

הודעות נעלמות

 

הודעות נעלמות יתאפשרו בתוך צ'אט ספציפי – ולשם כך כך המשתמש צריך לסמן את האפשרות הזאת. יש ללחוץ על שמו של איש הקשר ואז למצוא את האפשרות הזאת וללחוץ ON או OFF. ברגע שתאפשרו את התכונה, ההודעות יימחקו מהצ'אט הזה. עם זאת, הן עלולות להישאר שמורות בגיבוי של הטלפון אם התכונה של הגיבוי מופעלת.

כאשר מדובר בקבוצה, מנהלי הקבוצה הם שיוכלו לשלוט בתכונת "הודעות נעלמות".

התכונה הזאת תהיה זמינה גם באייפון וגם בסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, והיא תגיע למשתמשים באופן הדרגתי.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות