שירות הטלוויזיה אמזון פריים וידאו מגיע לישראל, והוא זול

שירות הטלוויזיה אמזון פריים וידאו מגיע לישראל, והוא זול

אמזון פריים וידאו הוא שירות הטלוויזיה בסטרימינג של אמזון. המחיר מפתיע, אך בשלב זה קיים תרגום בעברית רק לחלק קטן מהתכנים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בעוד שפרטנר החלה היום לחשוף פרטים ראשונים על שירות הטלוויזיה שתשיק – השירות של אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) כבר כאן. בניגוד לשירותי הטלוויזיה שהישראלים רגילים אליהם, כאן מדובר בשירות שאינו מבוסס על ממיר אלא על חיבור לאינטרנט בלבד. המחיר: 3 דולר לחודש בחצי השנה הראשונה, ולאחר מכן 6 דולר בחודש.

אפשר יהיה לצפות באמצעותו בכל הסדרות של אמזון, למשל טרנספרנט – אבל כרגע רוב התכנים הם ללא תרגום או דיבוב לעברית. נציגי החברה בארץ מבטיחים שבקרוב יהיה תרגום מלא, אך לא יודעים עדיין מתי.

amazon 1

amazon 2

אז אילו תכנים זמינים למנויים? "המסע המופלא" של ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד האמונד וג'ימס מאי (תכנית הטלוויזיה המדורגת כיום במקום הגבוה ביותר בדירוג IMDB, עם רייטינג כללי של 9.4 ויותר מ-20,000 הצבעות);האיש במצודה הרמה, טרנספרנט, מוצרט בג'ונגל, Tumble Leaf ועוד.

איך זה עובד?

ההרשמה מתבצעת ב-PrimeVideo.com. המנויים יכולים להוריד את אפליקציית Amazon Prime Video  ולצפות בתכנים בסמארטפון, בטאבלטים של אנדרואיד ו-iOS (אפל), וכמובן טאבלטים של אמזון (Fire), טלוויזיות חכמות של LG וסמסונג, וכמובן באתר האינטרנט PrimeVideo.com. אפשר להוריד את התכנים ולצפות בהם אופליין, ללא חיבור לרשת. אגב, יש כמה שפות שיש להן כבר כתוביות ודיבוב – צרפתית, איטלקית, פורטוגזית וספרדית.

אפשר לשלוט לבחור בין כמה רמות איכות צפייה, וכך לשלוט בכמות הנתונים שבהם הם משתמשים בעת הסטרימינג וההורדה של סרטי הווידיאו.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות