יש לכם מאוורר בבית? אלה המאווררים שגרמו לקטיעת אצבעות של ילדים

יש לכם מאוורר בבית? היכנסו לרשימת הדגמים המסוכנים שיש להחזיר לחנות

משרד הכלכלה מתריע שוב בפני מאווררים מסוכנים, לאחר תלונות על פציעות קשות שנגרמו ממוצרים לא תקניים. היכנסו לרשימת המאווררים

מאוורר מסוכן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הקיץ רק התחיל – וכבר מגיעות למשרד הכלכלה תלונות על מאווררים מסוכנים שגרמו לפציעות של ילדים ואפילו לקטיעת אצבעות. אם רכשתם בשנים האחרונות מאווררים של המותגים castle, muller או benaton, אשר בין היתר נמכרו ברמי לוי ובאושר עד, עדיף שלא תשתמשו בהם, במיוחד אם יש לכם ילדים בבית.

מאוורר מסוכן? זו רשימת המאווררים

מאוורר מסוכן

משרד הכלכלה פרסם כבר בספטמבר 2020 רשימה של מאווררים שגרמו פציעות קשות לילדים:

  • מאוורר Muller מדגם ML203030 90W ומאוורר BENATON מדגם BT203030 90W
  • מאוורר BENATON מדגם ML-205050, הספק W90
  • מאוורר castle מדגם ML-203030 הספק 90W

 

לאחרונה התקבלו דיווחים נוספים בהם ילדים הכניסו אצבעות לתוך רשת מגן המאוורר ונפגעו בעוצמה מהלהבים המסתובבים. חלק מהמקרים אף הובילו עד לכדי קטיעת אצבעות.

חשוב לציין כי גם מאווררים שכן עומדים בתקן עלולים להיות מסוכנים, כך שחשוב לוודא שילדים אינם מתקרבים אליהם. הפגיעות עלולות להיגרם מפגיעה מכנית של חלקים נעים או התחשמלות ממערכת החשמל המניעה את המאוורר. כמו כן, בהמלצת הממונה על התקינה, במידה ויש ילדים קטנים בבית, כדאי לוודא שרשת המגן שמונעת גישה ללהבים של המאוורר, צפופה ומונעת כניסת אצבעות ילדים.

פואנטה בטלגרם

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות