שואבי אבק במבצע: דייסון, שיאומי, ג'ימי ועוד. שואב נטען, רובוט ושוטף

קונים שואב אבק? מבצעים על דייסון, שיאומי ועוד (גם שואב רובוטי ושואב שוטף)

מחפשים שואב אבק? מבצעי בלאק פריידי על שואב אלחוטי, שואב רובוטי ושואב שוטף

שואבי אבק במבצע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שואב אבק הוא אחד הפריטים השימושיים ביותר בבית. החל משואב דייסון ועד שואב שיאומי – יש שפע של מותגים וסוגים במחירים אטרקטיביים, כאשר המגוון כולל גם שואב אלחוטי, שואב שוטף, שואב רובוטי ועוד. למעשה, מדובר בענף עם תחרות מטורפת – אז כדאי לכם לבוא עם ראש פתוח. אמנם, בשנים האחרונות דייסון הפך לשם נרדף לשואב אלחוטי, אבל יש לו גם לא מעט מתחרים – וזה הזמן לבצע השוואת דגמים והשוואת מחירים, במטרה למצוא שואבי אבק במבצע שווה מאוד.

כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות פרסמנו סקירות על מספר שואבים חדשים, ביניהן סקירת דייסון V15, סקירת שואב TINECO, שואב שיאומי (שואב שוטף רובוטי), שואב סמסונג JET90, ג'ימי  דייסון V11 אקסטרה, ביסל או שואב-שוטף שיאומי G10. מוזמנים להיכנס, לקרוא ולהתרשם.

לאור ההתעניינות הרבה בקניית שואבי אבק, הנה מקבץ של כמה מהדילים של שואבי אבק במבצע שמוצעים על-ידי שותפים עסקיים של פואנטה:

שואבי אבק במבצע – ההמלצות שלנו

שואב רובוטי שוטף שיאומי Xiaomi MI Robot Vacuum Mop 2 Ultra

שואב שוטף רובוטי

 

מחפשים שואב אבק רובוטי במבצע או במחיר משתלם? השואב השוטף הרובוטי של שיאומי קוצר שבחים מכל מי שקונה אותו, בזכות השילוב בין מחיר הוגן ויעילות גבוהה.
מדובר בדגם Xiaomi MI Robot Vacuum Mop 2, עם סוללה משודרגת שמאפשרת לנקות באמצעותו שטח של 240 מ"ר עם טעינה אחת. בנוסף, יש לו יכולת לחלוף מעל מכשולים באמצעות חיישנים מתקדמים, וטעינה עצמית תוך כדי עבודה. יכולת השאיבה שלו שופרה גם היא בהשוואה לדגמים קודמים.

כמובן, יש חיבור לאפליקציה ומיפוי עצמאי של הבית.

העסקה כוללת שנה אחריות יבואן רשמי על ידי המילטון.

 

שואב אבק אלחוטי TINECO במבצע: יותר זול ולא פחות טוב מדייסון

טינקו

 

דייסון הוא אמנם שואב אלחוטי מעולה, אבל יש לו חסרונות. למשל, חייבים ללחוץ על המתג כל זמן ההפעלה, וזה לא נוח. חיסרון אחר הוא שהסוללה הנוספת עולה הרבה כסף. ועוד חיסרון משמעותי הוא הניקיון של הפילטר בדייסון. החברה עדיין מאלצת את המשתמש לשטוף את הפילטר במים ולחכות 24 שעות כדי שהוא יתייבש.

לאחרונה הגיע לארץ שואב נטען TINECO, והוא פותר הרבה חסרונות שיש לדייסון. היופי הוא שזה גם שואב יותר זול. מוזמנים לקרוא את הסקירה המלאה בכתבה שואב TINECO S12 PRO: יותר נוח ויותר קל מדייסון V15, וגם יותר זול.

מצאנו אותו בפחות מ-1850 ש"ח.

שואב-שוטף אלחוטי ג'ימי HW8 Pro

שואב ג'ימי

 

לאחרונה פרסמנו באתר פואנטה את סקירת שואב אבק ושוטף רצפות אלחוטי Jimmy HW8 Pro – שהפתיע אותנו מאוד לטובה. השואב מבצע את השאיבה והשטיפה ללא החלפת מברשות, התפעול ידידותי והתוצאה היא בית נקי. כמובן, צריך לקחת בחשבון ששואב שוטף אלחוטי לא מגיע עם מגוון המברשות שמגיע איתן שואב רגיל. הוא לא מאפשר למשל לשאוב את הפינות או את המסילות כמו שמציע שואב דייסון – אבל הוא בהחלט מאפשר לתחזק את הבית בצורה שוטפת ללא מאמץ וחוסך הרבה עבודה.

במחיר של 1589 ש"ח תקבלו שואב-שוטף מוצלח.

שנתיים אחריות יבואן רשמי על ידי רונלייט.

 

ROBOROCK – שואב אבק שוטף רובוטי במבצע

שואב רובוטי רובורוק

 

אם אתם באמת רוצים לשדרג את חוויית הניקיון בבית, שווה לשקול לקנות שואב אבק רובוטי חכם דור 2 מבית Roborock. מדובר בשואב רובוטי שקט במיוחד, בעל חיבור WiFi, הכולל גם יכולת שטיפה/ניגוב. .

השואב עובר בקלות מכשולים בגובה 2 ס"מ באמצעות מערך של 14 חיישנים שונים המונעים גם התקלות בחפצים, נפילה במדרגות וכו´.

בחירה מעולה למחפשים שואב אבק במבצע שעושה את העבודה: המחיר הנוכחי צנח מ-1800 ל-1399 ש"ח.

דייסון V12 – עם קרן לייזר

מחפשים שואב אבק במבצע? דייסון V11 עם סוללה נשלפת הוא אופציה מצוינת
דייסון V12 עם סוללה נשלפת. צילום: דפנה הראל כפיר

 

דייסון V12 הוא שואב אבק מצוין וזול יותר מדגם דייסון V15. הוא לא מציע את כל מה שמקבלים ב-V15, ועדיין נהנים מהיכולות שהמותג הנחשק DYSON יודע להציע.

השואב הזה מציע עוצמת שאיבה גבוהה, ריקון נוח במיוחד, התאמה אוטומטית של עוצמת השאיבה לסוג המשטח, תצוגה על מצב הסוללה ומספר הדקות שנותרו באמצעות צג ידידותי – וגם תאורת לייזר שמאפשרת לראות את האבק הזעיר ביותר.

הוא נמכר כמובן עם כל המברשות הנוחות והשימושיות שדייסון מציעה, כך שאפשר לשאוב איתו כל מקום בבית – החל מרצפות ושטיחים, דרך ספות ועד תקרות ופינות. בנוסף, אפשר לשאוב באמצעותו את הרכב.

דגמי אקסטרה של דייסון V12 מגיעים עם סוללה נשלפת (אפשר לקנות סוללה נוספת בתשלום נוסף וכך לא להיתקע אף פעם בלי סוללה).

הנה כמה מתכונות דייסון V12:

  • צג דיגיטלי LCD: מדווח על ביצועים בזמן אמת, כולל תצוגת זמן עבודה שנייה אחר שנייה, התראות תחזוקה, מצבי עבודה וחיי סוללה.
  • סינון יעיל יותר מדייסון V11: סינון אטום במלואו הלוכד 99.99% מהחלקיקים והאלרגנים המיקרוסקופיים בגודל של עד 0.3 מיקרון – ומוציא אוויר נקי יותר.
  • עוצמת שאיבה חזקה ויעילה: מנוע דיגיטלי חזק וקל משקל מסתובב עד 125,000 סל"ד כדי לשאוב אבק מיקרוסקופי ופסולת גדולה. 11 ציקלונים מייצרים כוחות צנטריפוגליים של עד 100 ק"ג כדי ללכוד אבק ופסולת מזרימת האוויר, כך שאין איבוד יניקה.
  • שלושה מצבי עבודה: מצב Auto מסתגל בצורה חכמה, עם איזון אופטימלי של כוח וזמן עבודה. מצב Eco מספק זמן ריצה ארוך יותר לניקוי גדול יותר. מצב Boost מתוכנן לניקוי קצר ואינטנסיבי.

השואב מגיע עם כל מגוון המברשות שמספקת דייסון ויש להן תאימות גם לדגמים קודמים:

  • מברשת 'פלאפי' רולר רך ממונעת לשאיבה ואיסוף של לכלוך גדול מרצפות ופרקטים עם תאורה.
  • אביזר מברשת חובטת לניקוי עמוק.
  • מברשת מיני ממונעת לספות ומזרונים עם פטנט ייחודי לניקוי שיערות ושיער בעלי חיים.
  • אביזר ראש דו מצבי משולב לניקוי כללי.
  • אביזר ראש ארוך , צר וקל משקל לניקוי במקומות צפופים , פינות ומסילות
  • מברשת רכה למשטחים עדינים
  • מברשת בוץ
  • 2 אביזרים לניקוי בזווית
  • צינור גמיש

גילוי נאות

נגישות