טלוויזיות מומלצות 2020

טלוויזיות מומלצות 2020

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שנת 2020 לנצח תיזכר כשנת הסגר, השנה בה העולם עצר מלכת בשל נגיף הקורונה, אשר השאיר את כולם בבית בעיקר מול המסך. ואם במסכים עסקינן, רבים רוצים להתחדש בטלוויזיה ומחפשים טלוויזיות מומלצות. הטכנולוגיה רצה קדימה ומשאירה מאחור את מה שנחשב לפני שנתיים שלוש לצעקה האחרונה. טרנד הטלוויזיה החכמה תפס תאוצה ויחד עמו טלוויזיה 4K בטכנולוגיית QLED ושלל מסכים של מותגים מובילים בענף המציגים פתרונות איכותיים ומקוריים למדורת השבט.

הטלוויזיות המומלצות של 2020 הן חכמות, מעוצבות ונוחות לשימוש, אבל לא זה העיקר. מדובר בטלוויזיות בעלות טכנולוגיות מתקדמות ודיוק ברזולוציה ובנראות. טלוויזיה 4K בעלת רזולוציה אופקית מעולה של כ-4,000 פיקסלים היוצרים תמונה ברזולוציה גבוהה ואיכותית, חדה ומציאותית, הרבה יותר משאר המסכים. לשם השוואה, ברזולוציה של HD ישנה כרבע מכמות הפיקסלים.

חוויית הצפייה השתנתה לחלוטין עם כניסתן של טלוויזיות ברזולוציה הגבוהה, יש שפע של דגמים התומכים ב- UHD 4K – התקן הבינ"ל אשר הפך לסטנדרט עבור יצרני התוכן ושירותי הסטרימינג השונים. מותגים שונים פיתחו טלוויזיות עם רזולוציה גבוהה ואיכותית, וכאשר תגיעו לחנות תשמעו מגוון מושגים שכולם סובבים סבחב איכות הצפייה: Ultra HD, UHD, הפרדה גבוהה מאוד, 4K ו-8K.

מסכי 8K הם עדיין מעטים ויקרים, אך מסכי 4K הפכו כמעט לסטנדרט- והן כבר לא יקרות כבעבר.

רוב מסכי ה–4K תומכים בתקן HDR, דהיינו בטכניקה המאפשרת תמונות בעלות טווח דינמי רחב באזורים חשוכים ובהירים כאחד.

הטכנולוגיה הרווחת עם טלוויזיה K4 היא ה-OLED, דהיינו פולטת אור המבוססת על חומר אורגני המעניק את יחס הניגודיות הטוב ביותר. כאן אין תאורה אחורית וכל פיקסל מואר באופן עצמאי, מה שמאפשר הצגת צבעים מיטבית וניגודיות אין סופית בצבעים דבר שמייצר לראשונה שחור מוחלט. הטכנולוגיה החדשנית הזאת מאפשרת להציג תמונה ללא מריחה של צבע או טשטוש, הצבעים בולטים ומרהיבים ונראים בצורה אחידה ומיטבית מכל זווית.

בשנת 2020 הטלוויזיות אינן עוד מסך להעביר מולן את הזמן, הן מרכז תוכן איכותי, מקור הנאה, אינטראקציה ומידע.

מעצם היותן SMART TV, אין מדובר רק על מסך לצפייה פסיבית וניתן לחבר אליהן מכשירי קצה נוספים על מנת למקסם את השימוש בהן.

ברוב הטלוויזיות המתקדמות ניתן למצוא שפע חיבורים וכניסות עבור USB, חיבורים לממירי לוויין או כבלים, מקרן קולנוע, מקלדת, קונסולת משחקים, סטרימר, חריץ לכרטיס זיכרון, HDMI חיבור דיגיטלי להעברת תמונה וקול, S/PDIFיציאת שמע דיגיטלית התומכת בהעברת שמע רב-ערוצי ועוד.

בין הטלוויזיות המומלצות ניתן לראות בראש הרשימה את דגמי 4K של חברת סמסונג, החברה הבינ"ל המובילה עם טלוויזיות תומכות SMART במגוון גדלים החל מ-32 אינץ' ועד ל-75 אינץ' ומעלה. אחריהן ניתן למצוא את מסכי LG,  טושיבה והאייר, טלוויזיות מתקדמות, איכותיות וחכמות עם עיצוב מהוקצע המעניק חווית צפייה ושימוש ברמה גבוהה.

1
נגישות