הטלוויזיה כאן כדי להישאר

הטלוויזיה כאן כדי להישאר

מי שהספיד את הטלוויזיות עם עליית קרנם של מסכין הסמארטפון והטאבלט, מגלה שהטלוויזיות רק צומחות והופכות למשוכללות ומבוקשות יותר

חבילת טריפל משתלמת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש מי שכבר הספיד את הטלוויזיה, לא רק את התוכן אלא גם את קופסת הקסם עצמה. אמרו שהכול עובר לטלפון החכם ולמסכים הניידים. אז אמרו. האמת שונה לגמרי והטלוויזיות כאן כדי להישאר.

נראה שלמרות הכול, העולם המודרני זקוק למדורת השבט הזו שתחבר בין קהלים ובעיקר בין יושבי הבית ובני המשפחה ותוציא את האף של האנשים מהמסך האינדיבידואלי. טלוויזיות חכמות, רחבות ומשדרגות של מותגים מובילים כגון טלוויזיה סוני, הן בדיוק הדרך לעשות זאת. הטלוויזיות של היום אינן רק לשם הנאה או משחק, הן מתממשקות לטלפון הנייד, לאפליקציות ולמחשב האישי, כך שהמסך הופך להיות מרכז הפעילות של הבית ומכנס את כולם סביב המרקע.

אמנם, בבתים רבים יש טלוויזיה בכל חדר, אבל לפעמים זה דווקא נחמד ונעים לראות ריאליטי או סרטים ביחד, דבר שללא ספק מחזיר את את השיח ו"הביחד" למשפחה.



היתרון הגדול הוא שהיום ניתן לרכוש טלוויזיות איכותיות של שלל מותגים מובילים בעולם, הכול תלוי בגודל הרצוי, במיקום החלל החדר וכמובן בתקציב. בין הטלוויזיות הנמכרות ביותר, כמובן נמצאת טלוויזיה סוני, המשווקת במגוון גדלים, סוגים ומודולים לבחירה.

כאשר מבקשים לבחור טלוויזיה איכותית ישנם כמה פרמטרים שיש לוודא, ראשית את הצורך לשמה היא נרכשת והמיקום המיועד לה. האם לחדר ילדים, סלון או חדר משפחה, מסך לחדר שינה. האם למטרות צפייה בסרטים, גיימינג או שימוש שגרתי.

הייעוד והמיקום חשובים בעיקר לבחירה של גודל המסך. זאת מאחר שניתן לרכוש טלוויזיה סוני למשל במגוון גדלים, החל ממסך בגודל 35 אינץ' ועדלמסך בגודל 85 אינץ'. המגוון לא מתבטא רק בגודל, אלא גם בטכנולוגיה, באיכות ובעיצוב. המסכים כוללים את כל המודולים המובילים והמתקדמים בענף בשילוב טכנולוגיה פורצת דרך המעניקה חוויה איכותית בכל שימוש.

מומלץ מאוד להתאים את המסך למרחק, כאשר יש הבדל בין צפייה בסלון לבין אולם. עבור אולם הקרנה או חדרי הדרכה מומלץ להתקין מסך רחב מעל ″50, ועד אפילו ″85 ומעלה. הבחירה בגודל המסך נמדדת באינץ', יחידת מידה לאורך השווה ל־2.54 סנטימטרים, ומסומנת בסימן גרשיים כפולים מימין למספר (").

כאשר בוחנים את מגוון אפשרויות הבחירה אפשר להתאים טלוויזיה מכל סוג, גם טלוויזיה סוני, לכל צורך ולכל כיס.

בפני הצרכנים עומדת הבחירה לרכוש טלוויזיה חכמה עם גישה למגוון רחב של אפליקציות, כולל שיתוף חיצוני של תכנים ומדיה ברשת הביתית. מדובר במסך דק מיוחד, מותאם למשחקים, מסך תלת-ממד ועוד. המסכים מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים היום בעולם מוצרי החשמל והאלקטרוניקה ועומדים בתקנים הבינ"ל המחמירים בענף, זאת במטרה לספק להגשים את הסלוגן של טלוויזיה סוני ושלל המוצרים – "Fill the world with emotion".



1
נגישות