חזרה לבית הספר: טויס אר אס מציעה הטבות על הזמנה באינטרנט. מה המחירים?

חזרה לבית הספר: טויס אר אס מציעה הטבות על הזמנה באינטרנט. מה המחירים?

החופש הגדול אמנם בראשיתו, אבל יש לא מעט הורים שרוצים לסיים כבר עם משימת הקניות הכרוכה בחזרה לבית הספר. רשת טויס אר אס מזהה היטב את המעבר של ההורים הישראלים לרכישות באינטרנט ורוצה להיות חלק מהחגיגה לפני שהם יוציאו את כל כספם בעלי אקספרס ובאמזון. זה מה שהיא מציעה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הזמנת ציוד חזרה לבית הספר מעלי אקספרס, איביי ואמזון הפכה לעניין נפוץ. בכלל הורים רבים מזמינים ציוד לבית הספר באינטנרט, ובדרך כלל מדובר בהזמנות מאתרים הסחר הגדולים בחו"ל כמו האתרים הנ"ל. אלא שמחברות, למשל, לא ממש נוח לקנות מחו"ל בשל היותן מותאמת לכתיבה באנגלית.

באופן כללי, החיפוש אחר ציוד החזרה לבית ספר הוא מסוג המטלות היותר מייגעות, וחלק ניכר מההורים מוצאים את עצמם משקיעים בזה לא מעט אנרגיות ומשוטטים בין כמה חנויות כדי להשלים את כל הרשימה. לקראת סוף אוגוסט התורים בחנויות משתרכים והעצבים מתרופפים.

ברשת טויס אר אס מציעים השנה להורים פתרון מעניין, במיוחד להורים שמעוניינים להיפטר מהמשימה הזאת כבר בתחילת הקיץ: רכישה מוקדמת באתר טויס אר אס במתחם ייעודי באתר (Toysrus.co.il), שבו מופיעים לפי קטגוריות נוחה כל הפריטים שבדרך כלל נדרשים ברשימות של בתי הספר וגם פריטים אחרים (כמו קופסאות אוכל, בקבוקים וילקוטים). ההזמנה במתחם זה פתוחה למשך 3 שבועות (עד 21.7), וההבטחה היא שהמוצרים יגיעו עד 15.8.2018 בתיאום טלפוני לבית הלקוח.



הזמנה מעל לכ-200 שקל מזכה במשלוח חינם, ניתן יהיה לבצע איסוף עצמי ללא עלות דמי משלוח מכמה סניפים: שפיים, סינמה סיטי ראשל"צ, מלחה, גרנד קניון חיפה, ONE באר שבע.

בנוסף, ניתן שובר מתנה לרכישת צעצועים בסך 50 ₪ לרוכשים בכ-300 שקל מעלה ממוצרי חזרה לביה"ס, והוא יצורף לחבילה במשלוח/איסוף עצמי.

מחירי ציוד לבית הספר בטיוס אר אס

חלק מהציוד בטויס אר אס מותאם יותר לכיתות הנמוכות וחלק מתאים גם לבני נוער, כגון ילקוטים של אדידס.

טווח המחירים רחב. ילקוטים – החל מכ-60 שקל, קלמרים – החל מכ-10 שקלים, יומנים – החל מכ-17 שקל, מארזי מחברות ממותגות – החל מכ-10 שקלים ל-5 מחברות במארז, מארזי מחברות ספירלה – החל מכ-15 שקל -3 יחידות במארז, מגוון כלי כתיבה (עפרונות, מחדדים, מחקים, טושים וכו') – החל מ- 0.90 ₪ ליחידה.

הנה כמה דוגמאות למחירים באתר טויס אר אס עבור פריטים פופולריים:

תיק אדידס אפור עם כיתוב - כ-200 שקל בטויס אר אס
תיק אדידס אפור עם כיתוב – כ-200 שקל בטויס אר אס

 

קלמר 2 תאים חד קרן: כ-40 שקל בטויס אר אס
קלמר 2 תאים חד קרן: כ-40 שקל בטויס אר אס

 

אוגדנית למחברות ריאל מדריד- כ-13 שקל בטויס אר אס
אוגדנית למחברות ריאל מדריד- כ-13 שקל בטויס אר אס

 

מארז 5 מחברות 14 שורות של "לשבור את הקרח" - כ-15 שקל בטויס אר אס
מארז 5 מחברות 14 שורות של "לשבור את הקרח" – כ-15 שקל בטויס אר אס
סט עפרונות מכני+חודים - כ-8 שקלים בטויס אר אס
סט עפרונות מכני+חודים – כ-8 שקלים בטויס אר אס
בקבוק רב-פעמי של touch מנירוסטה – כ-40 שקל

סקר: רוב ההורים מעדיפים לקנות באינטרנט

מסקר שערכה רשת טויס אר אס ביוני 2018, עולה כי רק 28% מההורים לילדים שעולים לכיתות א'-ג' עדיין מעדיפים להגיע פיזית לחנות לרכוש את ציוד החזרה לבית הספר, ואילו 53% מההורים יעדיפו לרכוש את כל הציוד לביה"ס באמצעות הזמנה מוקדמת באתר אינטרנט ולקבל את המוצרים בחבילה אחת הביתה במהלך אוגוסט.

19% ציינו שהם מתלבטים (לא בטוחים/לא יודעים). הסקר נערך ע"י מכון המחקר "רושינק מחקרי שווקים וייעוץ אסטרטגי", בקרב מדגם אקראי ומייצג של הורים.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 0

נגישות