אתר טרמינל X מגיב לאמזון: 30% הנחה על כל המותגים ביום מבצעים מיוחד

לא רק אמזון פריים דיי: אתר טרמינל X ביום הנחות על כל המותגים

בדומה ליום הרווקים הסיני, לבלאק פריידיי ולאמזון פריים דיי, אתר טרמינל X הכריז על TERMINAL X Day – יום הנחות על כל המותגים, החל ממנגו ועד יוניקלו

 

אתר טרמינל X, השייך לקבוצת פוקס ולשותפים נוספים, ממשיך לנסות לקבע את מעמדו כאתר סחר מוביל בישראל ומכריז גם השנה על יום מבצעים ששמו TERMINAL X Day – מסורת שהחלה בשנת 2019 ומתרחשת כל שנה ב-10 בספטמבר. ההבטחה היא ל-30% הנחה על כל המוצרים של כל המותגים בטרמינל X, בין אם מותגים מקומיים כמו פוקס וללין, ובין אם מותגים בינלאומיים, כמו אמריקן איגל, מנגו, נייקי, יוניקלו, מאק, לוריאל, אדידס, אורבן אאוטפיטרס ועוד. בנוסף, יוגרלו בין הרוכשים באתר 50 כרטיסי טיסה זוגיים לאירופה.

"לאמריקאים יש את Amazon Prime Day, לסינים יש את יום הרווקים הסיני ולישראלים יש TERMINAL X Day", נכתב בהודעת טרמינל X, "יום השופינג החגיגי של TERMINAL X יהפוך החל משנת 2019, ליום חג קבוע שיתרחש אחת לשנה, ויכלול הנחות מטורפות".



לדברי מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: "כחלק מהמשימה שלנו לייצר בארץ חווית e-commerce בינלאומית, אנחנו נרגשים להשיק בפעם הראשונה את TERMINAL X-DAY, חג השופינג הישראלי. השם TERMINAL X נבחר כדימוי לטרמינל ענק שסחורות נוחתות וממריאות בו בקצב מסחרר, בו כל חובב/ת אופנה היו רוצים ללכת לישון בלילה ולהתעורר בבוקר. לכן, בנוסף להנחות, אנחנו מחלקים גם 50 כרטיסי טיסה זוגיים למגוון יעדים לאירופה".

טרמינל X – משלוח חינם ומהיר

בניגוד לאמזון ישראל – שם אין חובה על המוכרים לספק משלוח חינם וגם לא משלוח מהיר (מדובר בכ-5 ימי משלוח), אתר טרמינל X התחייב מרגע ההשקה למשלוח מהיר (תוך 24 שעות) וחינמי. באתר אף ציינו בעבר כי השאיפה שלהם היא להציע גם משלוח באותו יום בשלב מסוים.

בטרמינל X עושים מאמץ להגדיל את מספר המותגים שעובדים עם האתר באופן בלעדי. כפי שפרסמנו במדור האופנה בפואנטה, לאחרונה חזר מותג האופנה גאפ להימכר בישראל – אך לא בחנויות פיזיות אלא רק אונליין דרך טרמינל X.

אמזון ישראל – אילו חנויות כבר נפתחו?

כפי שפורסם בהרחבה בפואנטה, פעילות אמזון ישראל היא פעילות במודל חריג מבחינת אמזון. אמזון לא פתחה כאן מחסנים ולא הוקם עבור הישראלים אתר עם סיומת ישראלית (כלומר, amazon.co.il). הקניות מתבצעות דרך האתר האמריקני amazon.com והמוכרים הישראלים צריכים לבצע את השילוח בעצמם. המשמעות העיקרית, מבחינת הצרכנים הישראלים, היא פתיחת האפשרות להזמין מוצרים שעד כה לא נשלחו לישראל – כמו למשל מוצרי חשמל גדולים, ובין החנויות שכבר נפתחו אפשר למצוא את החנות של ניופאן ואת החנות של אלקטרה – שהן למעשה יבואניות של מוצרי חשמל, אשר דרך אמזון יצרו ערוץ מכר ישיר מול הצרכנים.

בתחום האופנה, אפשר למצוא כבר עכשיו באמזון חנויות של רשת STORY ושל ADIKA. המותג ADIKA שייך אמנם לקבוצת גולף, אך הוא פועל כמותג עצמאי הן עם חנויות פיזיות והן עם אתר מצליח משלו, וכעת זמין גם דרך אמזון.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות