לא רק משקפי שמש רייבאן, האם משתלם לקנות מותגי משקפי שמש בסופר פארם אופטיק?

מרייבאן ועד סוניה ריקל: סופר-פארם מגיבה לתחרות ומרחיבה את מגוון מותגי המשקפיים. והמחיר?

סופר-פארם מזהה היטב את התחרות בענף הפארם, ומבטיחה להציע מחירים תחרותיים על משקפי שמש ומשקפי ראייה. הרשת מוכרת בבלעדיות כמה מותגי על, כמו KENZO וסוניה ריקל. האם המחירים משתלמים?

משקפי שמש בסופר-פארם אופטיק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחד הענפים שבהם סופר-פארם הולכת ומגדילה את פעילותה הוא ענף האופטיקה – הן בתחום משקפי השמש והן בתחום הראייה, תחת קטגוריית סופר-פארם אופטיק.
הסיבות ברורות: ראשית, ענף הפארם מעולם לא היה נתון בתחרות כה עוצמתית, כאשר מצד אחד שופרסל רכשה את ניו פארם, מצד שני רמי לוי רכש חלק מגוד פארם ומצד שלישי רשת פארם חדשה נמצאת בהתהוות. לכן, סופר-פארם חייבת לחזק קטגוריות שבהן היא מזהה יכולת לתת ערך מוסף.

שנית, מתח הרווחים בקטגוריית האופטיקה עדיין גבוה, ודאי גבוה יותר מאשר בענפים מאוד תחרותיים כמו מוצרי היגיינה וניקיון.



לכן, לקראת הקיץ השיקה סופר-פארם אופטיק קולקציות משקפי שמש וראייה, כשחלק מהמותגים נמצאים אצלה בבלעדיות וחלקם הם מותגי על שהיא מבטיחה למכור במחירים של 500-800 שקל. עוד היא מוכרת דגמים של משקפי רייבאן (Ray-Ban) מייבוא מקביל, בסכומים שמתחלים ב-200 שקל ומגיעים עד 800 שקל, בהתאם לדגם.

בין מותגי העל בסופר-פארם נמצא המותג הצרפתי Balmain, שפונה למי שחובבות סגנון בולט ודומיננטי, ונמכר ברשת בבלעדיות בטווח מחירים של 500-800 שקל. מותג אחר הוא המותג הצרפתי Kenzo, שנמכר במחירי מבצע אפילו נמוכים יותר של 500-700 שקל. השנה הדגש בקולקציה שלו הוא שילוב מסגרות אצטט עם מוטות מתכת עם דוגמאות שונות.

משקפי שמש KENZO בסופר-פארם, מחיר: 400 שקל
משקפי שמש KENZO בסופר-פארם, מחיר: 400 שקל

ועוד מותג על שסופר-פארם השיגה עבורו בלעדיות הוא סוניה ריקל (Sonia rykiel), שמציע סגנון שונה, קצת יותר נשי וקלאסי, עם מסגרות חתוליות ואובר סייז. טווח מחירי המבצע – 500-700 שקל.

מותגי הבית בסופר-פארם אופטיק – למי שלא רוצה לשלם על מותגי על מאות שקלים

בעידן שבו יש לא מעט צרכנים וצרכניות שכבר מזמן לא דחוף להם הלוגו של מותג על, סופר-פארם מבינה שחוץ ממשקפי שמש רייבאן וסוניה ריקל, עליה גם להציע מותגים צנועים יותר ואיכותיים לא פחות – ביניהם Portofino, שמציע 150 מסגרות משקפי שמש ו-140 מסגרות משקפי ראייה. בולטים כאן הדגמים עם המסגרות העגולות והחתוליות, עדשות שמגיעות במגוון צבעים ועדשות עם כיסוי מדורג. מי שאוהבת את המראה המתכתי ו/או את מראה הנמר או הזברה, תמצא כאן לא מעט אפשרויות במחירים של כ-100 שקל למשקפי שמש, וכ-200-300 שקל למשקפי ראייה.

מותג אחר בקטגוריית המותגים הצעירים ולא יקרים הוא Tribeca Fashion, שיתאים כנראה לצעירות שרוצות משקפי שמש צבעוניים ובולטים. הוא מציע דגמים בעלי עדשות צהובות, ורודות, כחולות וירוקות, מוטות בצבעי זהב וכסף, מסגרות אוברסייז וגשרים לא סטנדרטיים. המחירים נעים בין 150 ל-200 שקל.

משקפי שמש INVU בסופר-פארם אופטיק. מחיר כ-200 שקל

ב-200 שקל אפשר גם למצוא את המותג השוויצרי Invu, שמציע שילוב של עדשות פולרואיד מקטבות והמסגרות שלו מתאימות הן לגברים והן לנשים. המותג הזה יתאים גם למי שמחפש מראה יותר ספורטיבי.

בשורה התחתונה, נראה שבסופר-פארם מסתערים על התחרות בכל הכוח, ומתחרים למעשה גם ברשתות האופטיקה וגם ברשתות הפארם.


תגובות: 0

נגישות