סטינג TV של yes מוסיפה את ערוץ one חינם לתקופה מוגבלת ובהמשך בתשלום

סטינג TV של yes מוסיפה את ערוץ one חינם לתקופה מוגבלת ובהמשך בתשלום

לקראת הסופרקלאסיקו, sting TV של yes מחממת מנועים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שידורי הספורט הם מרכיב חשוב ביותר עבור רבים מצופי הטלוויזיה, ואין פלא שהמפעילים השונים – החל מהוט ו-yes ועד פרטנר TV וסלקום TV – עושים כל שביכולתם כדי לכלול ערוצי ספורט בחבילות שהם מציעים במחיר נמוך ככל האפשר. 

שירות הטלוויזיה הצעיר ביותר שהושק בענף, סטינג TV, השייך כידוע לחברת yes, הודיע היום על השקה של חבילת ספורט חדשה בעלות של 9 שקל בחודש בלבד. החבילה תושק רק ב-15 בינואר, ועד אז יקבלו הלקוחות את ערוץ One ללא תשלום לקראת שידור משחק הסופרקלאסיקו (ריאל מדריד נגד ברצלונה), שייערך ביום שבת (23.12) באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד.

חבילת הספורט החדשה של sting TV, תכלול את   ערוץ ONE ושני ערוצי ספורט נוספים: ONE CLASSIC וערוץ אשר ישדר ענפי ספורט אקסטרים.

המודל של הטלוויזיה האינטרנטית STINGTV בנוי כך שאפשר להזמין חבילות בודדות ולשלם רק עליהן. השירות כולל ערוצים מבית yes וקטלוג VOD, ואפשר להזמין חבילות בנפרד – כמו חבילת ילדים חבילת ספורט, חבילת סדרות וכו'. 

בנוסף לחבילה הספיציפית שבוחר הלקוח (או יותר מאחת), הוא מקבל כמובן את הערוצים הקבועים הלינאריים (35 ערוצים). 

מחירי החבילות הם כדלקמן: חבילת סרטים, חבילת סדרות וחבילת ילדים – 39 שקל לחבילה, חבילת 4 ערוצי צ'רלטון – 67 לחבילה, חבילת מדע וטבע – 29 שקל לחבילה, חבילת family (הכוללת את חבילת הסרטים, הסדרות, הילדים ומדע וטבע) – 99 שקל לחודש. 

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות