מאוורר תקרה עם שלט - התאווררו בלחיצת כפתור

מאוורר תקרה עם שלט – התאווררו בלחיצת כפתור

לא כולם אוהבים קור של מזגן, אבל בחום הישראלי חייבים לקרר את החדר… הפתרון הוא מאוורר תקרה עם שלט. שימו לב ליתרונות שאפילו לא חשבתם עליהם

מאוורר תקרה עם שלט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מאוורר תקרה עם שלט ינעים לכם את הקיץ וירחיק מכם יתושים בלחיצת כפתור אחת בלבד. וגם יהווה עבורכם פריט דקורטיבי יפה לחדר שלכם. אך יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שרצים לחנות לקנות מאוורר.

מאוורר תקרה – יתרונות המוצר

שנת לילה רגועה

שימוש במאוורר תקרה תורם לשינה רגועה ונטולת הפרעות, במיוחד בלילות הקיץ הישראלי החם והלח. מאוורר התקרה מרחיק יתושים, זבובים ומעופפים שעשויים להעיר אתכם באמצע הלילה ולפגום משמעותית באיכות השינה שלכם, ולמעשה באיכות חייכם.

שלט רחוק נוח

השלט של מאוורר התקרה נוח וידידותי. באמצעות השלט ניתן לכבות ולהדליק את המאוורר, להגביר או להנמיך את העוצמה, שינוי התאורה, כיבוי והדלקת האור וכדומה. אין כל צורך לקום ולהטריח את עצמכם, בפרט בשעות הלילה כשנעשים עייפים למדי.

ידידותי לסביבה

מאוורר התקרה יותר ידידותי לסביבה ואקולוגי בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק. הוא צורך פחות חשמל ומפחית בפליטת גזי החממה. בשונה ממזגן, מאוורר אינו פולט גז מזהם שעשויות להיות לו השלכות שליליות על הסביבה.

שקט

מאוורר תקרה עם שלט הוא לא רק נוח לתפעול, אלא גם שקט. למעשה, מאוורר בדרך כלל הרבה פחות רועש ממזגן או ממכשירים אחרים.

לא מייבש את האוויר

אחת הבעיות שאנשים רבים סובלים מהן כשמדובר במזגן הוא האוויר היבש. לא מעט אנשים חשים שהקור שהמזגן מפיץ חודר לעצמות, יוצר תחושת יובש בעיניים וגורם להתקררות. מאוורר התקרה אינו מייבש ולא גורם להתקררות.

התקנת מאוורר תקרה

יש להיוועץ באיש מקצוע אמין לצורך התקנת מאוורר התקרה. המחיר הממוצע שתשלמו על ההתקנה הינו 200-350 ש"ח. התעריפים יקבעו בהתאם לגודל החדר, תנאי החדר, סוג המאוורר וכו'. פרטים שכדאי לתת לפני שרוכשים

מאוורר תקרה עם שלט: גודל החדר: ככל ששטח החדר יותר גדול כך יש צורך במאוורר גדול יותר. גובה תקרה: עבור תקרות נמוכות יחסית, אפשר להתקין את המאוורר בגובה של 2.3 מהרצפה. אך אם התקרה גבוהה, יש להשתמש במוטות הנמכה על מנת להנמיך את גובה מאוורר התקרה ל2.5 מטר. היעילות של מאוורר התקרה פוחתת אם המאוורר מותקן גבוה מדי.

תחזוקת המאוורר

יש מספר דברים שכדאי לעשות על מנת לשמור על תחזוקת המאוורר:

  1. החלפה סוללות המאוורר בצורה קבועה ובעת הצורך.
  2. ניקוי שיירי אבק בחיבור הכנף למוט בקיר יגרום למאוורר לעבוד יותר ביעילות ולהסתובב מהר יותר, ניקיון חלקי המתכת של גוף המאוורר (בעודו סגור).
  3. מומלץ מאוד לנקות לעיתים קרובות אבק שמצטבר במאוורר התקרה.
  4. אם יש נורת חשמל במאוורר התקרה, מוטב להיערך להחליפה בעת הצורך.

עיצוב

מאוורר תקרה עם שלט אינו רק מנוע מסתובב שמקל משמעותית על הצרכן מפני הימים הקשים של הקיץ הישראלי ומספק אוויר נעים ותחושה של רעננות, אלא גם מהווה פריט עיצוב יפהפה ומרשים למדי לחדר. ישנו מגוון עצום של מאווררי תקרה לחדר, חלקם עשויים ממתכת, עץ ומגיעים במגוון רחב של ווריאציות, סגנונות, צבעים וכו'.

כדאי להתאים את המאוורר בהתאם לעיצוב שלכם בחדר. לדוגמה, שילוב של מאוורר תקרה לבן כשהחדר בצבע חום עץ יהיה פחות מתאים ואטרקטיבי.

1
נגישות