חברת טריפל סי השיקה את smart: שירות טלוויזיה ב-50 שקל

חברת טריפל סי השיקה את smart: שירות טלוויזיה ב-50 שקל

האם הצרכנים יאמצו? מותג הטלוויזיה smart של טריפל סי מציע שירות עשיר ומתקדם במחירי רצפה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמארט (smart) של טריפל סי, שירות הטלוויזיה החדש שמחירו מתחיל ב-50 שקל בחודש, הושק הערב רשמית. מדובר במתחרה לשירותי הטלוויזיה הקיימים – החל מהוט ו-yes, דרך סלקום TV והשירות הצפוי של פרטנר TV, ועד נטפליקס ואמזון prime video.

בנוסף, החברה מציעה חבילות טריפל שכוללות גם אינטרנט ותשתית במחירים נמוכים מאוד: 100 / 110 / 120 שקל – בהתאם להרכב החבילה.

מחיר הממיר עומד על 10 שקלים נוספים לחודש – אך מי שיש לו טלוויזיה חכמה של LG או סמסונג אינו זקוק לממיר, משום שאפליקציית smart מוטמעת שם. הממיר, אגב, קטן מאוד ותופס פחות מקום מסמארטפון ממוצע.

ממירממיר של שירות הטלוויזיה smart של טריפל סי

מה מציע השירות?

השירות מאפשר צפייה בערוצים הישראליים (כלומר, ערוץ 2, 10 וכו') המשודרים כיום במסגרת עידן פלוס וכן צפייה בערוצים נושאיים נוספים, כמו 3 ערוצי ילדים (אחד מהם הוא ערוץ smart ילדים, שבו יהיה תוכן ייעודי), ערוצי לייף סטייל ועוד.

מה שלא קיים עדיין הוא תוכן ספורט שיכול לתת מענה לחובבי הספורט שנוהגים לצפות בערוצים כמו ערוץ 5, one וכו'. בטריפל סי מציינים שהסיבה היא המחירים הגבוהים של תכני הספורט, וממתינים לראות מה יעלה בגורל נושא שידורי הספורט הנדונים בימים אלה בכנסת.

מעבר לערוצים הללו, קיים תוכן עשיר מאוד בפורמט של VOD, כולל אפשרות לצפות בכל תכני רשת וקשת  ומעל 4000 כותרי תוכן – כולל סרטים, סדרות ותוכן ילדים (גם מדובב).

מבחינה טכנולוגית, מדובר בשירות מתקדם – הצפייה אפשרית בכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן, כולל צפייה בממשק PC. בדומה לסלקום TV, אפשר לצפות בערוצי עידן פלוס על גבי האינטרנט.

בנוסף, כל התוכן מוקלט אוטומטית בענן שבוע אחורה.

בתוספת תשלום, אפשר גם להשתמש באפליקציות של נטפליקס, יוטיב ו-ICflix (העלות – 100 שקל).

השירות מאפשר גם לשכור סרט בעלות של 20 שקל ל-48 שעות או לרכוש אותו ב-60 שקל.

הממשק נוח לתפעול, הוא מופיע כמובן בעברית והשליטה במסך אינטואיטיבית.

אלא שלטריפל סי צפויים חיים לא קלים עם smart. ההשקה מגיעה בעיצומה של התחדשות התחרות בענף הטלוויזיה, לאחר שאתמול פרסמה סלקום שורה של מהלכים שאמורים להגביר את קצב גיוס הלקוחות שלה והכריזה על מוצר חדשני בענף – חבילת קוואטרו שכוללת סלולר, אינטרנט, טלוויזיה וקו ביתי ב-250 שקל לחודש בלבד.

מחירים

חבילת טלוויזיה: 50 שקל בחודש עבור עד 5 מכשירים באיכות 4K.

טריפל 15 מגה: 100 שקל בחודש עבור עד 2 מכשירים, איכות HD, ספק+תשתית אינטרנט.

טריפל 40 מגה: 110 שקל בחודש עבור עד 5 מכשירים, איכות FHD, ספק+תשתית אינטרנט.

טריפל 100 מגה: 120 שקל בחודש עבור עד 5 מכשירים, איכות 4K, ספק+תשתית אינטרנט.

דוגמאות לתכנים

סרטים: ספיידרמן, הדוב פדיגנטון, כשנהיה צעירים , צופן דה וינצ'י, הדרדסים וכו'. סרטים אלו מתעדכנים בתדירות חודשית וכלולים במנוי. גלריית ה-VOD כוללת גם ספרייה של סרטי איכות מבית קולנוע לב הכלולים במנוי.

סדרות: מגוון של סדרות ישראליות וסדרות רכש. בתוכניות ישראליות כל רצועת הפריים טיים של ערוץ 2 זמינה מיד לאחר השידור (ארץ נהדרת, נבסו, המרוץ למליון, הפרלמנט, ארץ נהדרת, מה זה השטויות האלו, להיות איתה, החדש של עומרי גורדון, התסריטאי, לצבי יש בעיה, המועדון עם שחר חסון, המדרשה, מרחק נגיעה, שנות ה-80 ועוד).

סדרות רכש – Graves, night cap, hindsight, ice, 4 in the morning, מפרשים שחורים, Casual, המלכה הלבנה, מאהבת בתשלום מראש, שובר שורות, הסקס של המאסטרס ועוד.

ילדים: כותרים וסדרות לילדים, ביניהם יובל המבולבל, הדוד חיים, רינת, מיכל הקטנה, רוי בוי, הגיבורים, ארתור, שון כבשון, תותית, מועדון ווינקס ועוד.

אלה הערוצים הכלולים בחבילה:

ערוץ 2 (רשת / קשת)

ערוץ 1

ערוץ 24

חינוכית 23

ערוץ 20

ערוץ 33

ערוץ 10

Trace Urban HD

Fashion one HD

Havoc SD

MOTORVISION TV HD

Travel XP HD

Duck TV

English Club TV

Nautical

Bollywood HD

Kids Channel (smart channel)

Al Arabiya HD

Rotana Music HD

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות